جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضوانی

‌حوزه/ امام جمعه بویین زهرا گفت: با توجه به اینکه جشن نیمه شعبان به صورت حضوری برگزار نمی شود، مردم به ویژه طلاب و روحانیون محتواهای مهدوی را در فضای مجازی منتشر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی صبح امروز در جلسه ستاد برنامه ریزی نیمه شعبان بوئین زهرا که در دفتر امام جمعه برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ولی عصر(عج)  گفت: امسال برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری حضوری برنامه ها و جشن نیمه شعبان در مساجد و حسینیه ها وجود ندارد.

امام جمعه بویین زهرا افزود: با اشاره به اینکه شب نیمه شعبان از شب های بسیار با فضیلت است، خاطرنشان کرد: مسئولین شهر در راستای اجرای دقیق و مؤثر برنامه ها در فضای مجازی همکاری کرده اند تا مردم از فضایی با نشاط و معنوی در شب نیمه شعبان بهره ببرند.

 وی ادامه داد: با توجه به اینکه جشن نیمه شعبان به صورت حضوری برگزار نمی شود، مردم به ویژه طلاب و روحانیون محتواهای مهدوی را در فضای مجازی منتشر کنند.

حجت الاسلام رضوانی اظهار کرد: آذین بندی خیابان ها و سر در ادارات، گلاب افشانی محلات، پخش سرود و مناجات شعبانیه در شهر و پخش قرآن از مساجد از دیگر برنامه های جشن نیمه شعبان در شهرستان بویین زهرا است.

وی ادامه داد: برگزاری این قبیل برنامه ها می تواند نشاط لازم را به جامعه بازگرداند و امیدواریم هر چه زودتر این ویروس منحوس در کل کشور ریشه کن شود تا مردم به زندگی عادی خود برگردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha