جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کرونا

حوزه/ معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر حفظ قرنطینه خانگی گفت: اتوبوسرانی و تاکسیرانی در ایام نیمه شعبان هیچ خدماتی را در محدوده مسجد مقدس جمکران به مردم ارائه نکرده و خیابان‌های منتهی به مسجد مقدس جمکران مسدود است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، عباس ذاکریان با اشاره به ایام نیمه شعبان و اپیدمی ویروس کرونا، اظهار داشت: متأسفانه امسال امکان برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و حضور در مسجد جمکران را نداشته و باید از مردم درخواست کنیم همچنان قرنطینه خانگی را رعایت کنند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از عدم ارائه خدمات حمل‌ونقل عمومی در روزهای چهارشنبه ۲۰ فروردین، پنج‌شنبه ۲۱  و جمعه ۲۲ فروردین در خیابان‌های منتهی به جمکران خبر داد و افزود: حمل‌ونقل عمومی مانند تاکسی و اتوبوس در این سه روز هیچ خدماتی را به زوار در اطراف مسجد مقدس جمکران ارائه نخواهد کرد.

ذاکریان از مسدود بودن بلوار پیامبر اعظم(ص) و محورهای منتهی به استان قم خبر داد و تصریح کرد: در شرایط کنونی حفظ امنیت و سلامت مردم بر هر نوع خدماتی ارجحیت دارد.

وی با تأکید بر خانه ماندن مردم و رعایت قرنطینه خانگی، خاطرنشان کرد: برای مدیران شهری نیز شرایط ایجادشده سخت بوده و هرسال در چنین روزهای در تدارک برگزاری باشکوه جشن‌های نیمه شعبان بودیم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از مردم خواست حتی به‌صورت پیاده نیز به سمت جمکران رهسپار نشده و ادامه داد: شهر قم و مردم قم شرایط سختی را سپری کرده و انس و الفت مردم قم به برپایی جشن‌های نیمه شعبان قدمتی تاریخی دارد.

ذاکریان با تأکید دوباره بر عدم ارائه خدمات از طرف شهرداری قم بیان کرد: امیدواریم با همکاری مرد و اقدامات مؤثر مسئولان هر چه سریع‌تر این بحران را پشت سر گذاشته و زندگی به جریان عادی خود بازگردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha