سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مسابقه

حوزه/ مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اشاره به تولید و پخش آیتم های ویژه امام زمان(عج) در تلویزیون اینترنتی، گفت: برگزاری مسابقه «شهر انتظار، شهروند منتظر» برای این ایام پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به برنامه‌های سازمان به مناسبت نیمه شعبان، اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که در خصوص شیوع بیماری کرونا به وجود آمده برنامه‌های سازمان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره سرودهای مناسبتی، تصریح کرد: برگزاری مسابقه چهل حدیث نهج‌البلاغه ویژه ولادت امام زمان(عج) و مسابقه «شهر انتظار، شهروند منتظر» برای این ایام پیش‌بینی شده است.

مقیمی با اشاره به تولید و پخش آیتم های ویژه امام زمان(عج) در تلویزیون اینترنتی، گفت: هشت طرح بنر ویژه نیمه شعبان نیز آماده سازی و چاپ شده که به همین مناسبت در فضای شهر و فضای مجازی اکران می‌شود.

وی تهیه سرود و ویدیو کلیپ با موضوعات اعیاد شعبانیه و ولادت امام زمان(ع) را مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: مسابقه سرباز ولایت، پویش بد خوب، ارایه مشاوره روانشناسی، تقدیر از مدافعان سلامت، استندآپ کمدی، مسابقه کتابخوانی، جشنواره ناخونده مهمون، مسابقه قمپز مجازی، فراخوان شعر و… نیز از دیگر اقداماتی است که به مناسبت آغاز سال جدید و اعیاد شعبانیه پیش‌بینی و اجرایی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha