جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتاب

حوزه/ انتشارات راه‌یار، نسخه الکترونیکی دو کتاب «آرزوهای دست ساز» و «دختر تبریز» را که جزو پرفروش‌ترین‌ آثار این ناشر در سال گذشته بودند، عرضه کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، انتشارات راه‌یار، نسخه الکترونیکی دو کتاب «آرزوهای دست ساز» و «دختر تبریز» را که جزو پرفروش‌ترین‌ آثار این ناشر در سال گذشته بودند، عرضه کرد.

بنابرین گزارش کتاب «آرزوهای دست‌ساز» اولین اثر از مجموعه تاریخ شفاهی پیشرفت است که به ماجرای شکل‌گیری یک شرکت دانش‌بنیان توسط چند دانشجوی پُرتلاش می‌پردازد.

این کتاب، روایتی داستانی از شکل‌گیری شرکتی دانش‌بنیان در حوزه فناوری‌های الکترونیکی و کامپیوتری است که مسیر پُر فراز  و فرودی را برای رسیدن به موفقیت و اثبات توانمندی‌اش طی می‌کند.

قصه‌ای که در حین خواندنش، ایده‌های خلاقانه‌ زیادی به ذهن می‌رسد و مثل یک کتاب راهنما، تشکیل یک شرکت یا به ثمر رساندن یک اختراع را گام‌به‌گام توضیح می‌دهد.

«آرزوهای دست‌ساز» را می‌توان شروع فصل جدیدی از تاریخ‌نگاری انقلاب اسلامی و مصداق امید و انگیزه، تلاش و استقامت، عزت و میهن دوستی، خودکفایی و اعتماد به جوانان دانست.

همچنین کتاب «دختر تبریز»؛ فراز و فرودهای زندگی پرماجرای خانم «صدیقه صارمی»، رزمنده، امدادگر، مربی نهضت سوادآموزی و مربی پرورشی تبریزی را قبل و بعد از انقلاب اسلامی روایت می‌کند.

صارمی در این کتاب، خاطراتی از مبارزات مردم تبریز در انقلاب، دفاع مقدس، همراهی با آیت‌الله شهید مدنی در ستاد نماز جمعه و سردار شهید مهدی باکری در جبهه جنوب ارائه می‌کند و روایت‌های ناگفته‌ای از عملکرد بهیاران و معلمان نهضت سوادآموزی، جهادگران و مربیان پرورشی دهه شصت دارد.

کتاب «دختر تبریز»؛ خاطرات دختر پُر جنب‌وجوشی است که از دل حوادث و ماجراهای تلخ و شیرین در دهه شصت عبور کرده و جوانی و میانسالی‌اش دستخوش ماجراهای جذابی است و یک الگوی موفق و افق روشن برای زنان و دختران امروز ارائه می‌کند.

براساس این گزارش، علاقمندان جهت تهیه نسخه الکترونیکی این کتاب‌ها که به دلیل شیوع بیماری کرونا، با تخفیف ۴۰درصدی عرضه شده‌اند، می‌توانند به سایت و برنامه کتابخوان طاقچه مراجعه کنند.

بنابر اعلام انتشارات راه‌یار، «ابوعلی کجاست»، «آپاراتچی»، «روز آزادی زن»«تولد یک جنبش‌واره»، «ده قاب، ده قهرمان»، «انقلاب رنگ‌ها»، «آقای کاف میم»، «همیشه فرمانده» و «در آغوش قلب‌ها» از جمله کتاب‌های دیگر این ناشر هستند که بزودی نسخه الکترونیکی آنها عرضه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha