شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تغسیل اموات کرج

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان البرز از تداوم فعالیت‌های گروه‌های جهادی شهید سلیمانی، شهید تمام زاده و یازهرا(س) از جهادگران طلاب این استان در زمینه تغسیل و دفن اموات کرونایی در آرامستان بهشت علی(ع) اشتهارد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام نورالله حسین پور  با بیان اینکه 180 نفر از بسیجیان خواهر و برادر جهادگر طلبه استان البرز بصورت داوطلبانه در زمینه تغسیل و دفن اموات کرونایی فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا بسیج طلاب وروحانیون سپاه اقدام به تشکیل قرارگاه جهادی امیر المومنین علی(ع) نمود و در امر ضد عفونی معابر عمومی و مراکز درمانی کرج حضور جانانه داشتند.

وی افزود: بسیج همیشه کارهایی که متولی ندارد و روی زمین‌مانده را انجام می‌دهد و در این حوزه هم بسیج طلاب و روحانیون پرچم‌دار بودند در کشور و این واجب کفایی را انجام دادند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان البرز بیان کرد: گروه جهادی روحانیت در بخش‌های مختلف کمک شهرداری کرده‌اند که در اولین مورد ضدعفونی شهر بود بعد استراحت دادن به پاکبان‌ها و در حال حاضر هم تغسیل متوفیان کرونایی انجام می‌دهند.

وی افزود: فعالیت گروه‌های جهادی شهید سلیمانی، شهید تمام زاده و یازهرا(س) از بسیج طلاب و روحانیون استان البرز در زمینه تغسیل و دفن اموات کرونایی در آرامستان بهشت علی(ع) اشتهارد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این کار خطیر را جهادگران بسیجی و طلبه بخاطر لبخند رضایت مقام عظمای ولایت بعهده گرفتند، اظهار داشت: فقط از رسانه‌ها درخواست دارم انقدر ترس ایجاد نکنند در جامعه که حتی کسی با خانواده متوفیان ارتباطی نمی‌گیرد تا جایی که خانواده علاوه بر بحث داغ ازدست‌رفته خود دچار مشکل روحی هم شوند.

حجت الاسلام حسین پور در پایان خاطر نشان کرد: ما از زحمت‌های مجاهدانه این جهادگران طلبه و بسیجی خالصانه تشکر می‌کنیم و بدانند این عزیزان خادم ترین افراد نسبت به مردم شریف ایران اسلامی هستند و قطعا اجر کار ایشان کمتر از اجر شهادت نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha