چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
غسل و کفن اموات کرونایی

حوزه/ آفرین بر شما مجاهدان غیور و فداکار که امروز رسالت انبیا و اولیای الهی را در کارزار خدمت به خلق الله پی گرفته و با تغسیل اموات کرونایی، نمی گذارید داغ دیگری بر سینه های سوخته خانواده های داغدار آنان بنشیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، مساله غسل دادن به عنوان یکی از مسائل مورد ابتلا در کشور مطرح شد؛ از سوی دیگر طلاب حوزه علمیه خراسان بر اساس تاکید مدیر این حوزه مبنی بر ورود جدی جهادگران به عرصه خدمت اجتماعی در موارد سیل، زلزله و سایر شرائط و اقتضائات پیش آمده خوش درخشیدند و این بار نیز به دنبال شیوع بیماری کرونا، از همان ابتدای کار نسبت به ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری، تولید ماسک و ..... اقدام نموده و پس از چندی، این روزها نیز با فراهم شدن مقدمات کار، به صورت خودجوش به تغسیل اموات کرونایی می پردازند.   

در چنین شراطی طلاب حوزه علمیه خراسان، براساس وظیفه به منظور تغسیل و کفن و دفن آنان پای کارآمدند و نگذاشتند فرمان رهبر معظم انقلاب در راستای غسل و کفن و دفن اموات کرونایی بر زمین بماند.

این بار مجاهدان داوطلب قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی حوزه علمیه خراسان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، به صورت خودجوش و در حرکتی مثال زدنی با انجام فعالیت های جهادی در عرصه سلامت بار دیگر نشان دادند هرگز روحانیت از مردم جدا نبوده و در همه مشکلات پای آرمان های نظام و انقلاب ایستاده اند.

اینجا در فاصله یک قدم مانده به منزل آخر، که با مهمان ناخوانده‌ای به اسم کرونا روزهای شلوغی را تجربه می کنند، طلاب و نیروهای جهادی پای کار آمده‌اند تا به قول خودشان نگذراند هیچ میتی در این شلوغی بدون غسل بماند.

طلاب جهادگر حوزه علمیه خراسان به حق نشان دادند که روحانیت خدمت رسانی به مردم را از افتخارات خود می داند و پیوند عمیق میان حوزه و مردم سبب شده است تا این بار در این عرصه جانفشانی کنند.

این روزها طلاب جهادگر معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان که تحت عنوان قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در خط مقدم این بیماری به تغسیل بیماران کرونایی می پردازند، رسما با قدوم مبارکشان عاشقی را معنا کرده اند و از بسیاری از روز های ماندگار، خاطره انگیز و حلاوت بخش دوران زندگی خود در ایام عید گذشته اند تا در آغازین ماه سال جدید با ایثار و جانفشانی برگ زرین دیگری را در کارزار خدمت به خلق رقم بزنند.

آفرین برشما، آفرین بر شما که پا به میدان گذاشتند و همنوعان خود را درس آموختید که می شود با معاضدت خانواده های داغدار و داغدیده مضطر و شستشوی عزیز سفر کرده شان، غم هجران را آسوده کنید و نگذارید داغ دیگری بر سینه های سوخته شان بنشیند...

آفرین بر شما که امروز در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا داوطلب نفر اولید....

درود خدا بر شما روحانیون مجاهد راه حق و وارثان رسالت انبیا و اولیای الهی که به معنای واقعی کلمه ایثار و مردانگی را معنا کردید ای مجاهدان غیور و فداکار حوزه علمیه خراسان.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha