دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 895613
۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
کتاب از سکوی شعبان

حوزه/ برگردان و شرح ادبی عاشقانه «مناجات شعبانیه» مولا امیرالمومنین (علیه‌السلام)، به قلم علی رهبر و با نام «از سکوی شعبان» به شکل دوزبانه (فارسی و عربی) توسط نشر جمکران عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با روزهای ماه شعبان برگردان و شرح ادبی عاشقانه «مناجات شعبانیه» مولا امیرالمومنین (علیه‌السلام)، به قلم علی رهبر و با نام «از سکوی شعبان» توسط نشر جمکران عرضه شد.

بر اساس این گزارش: این کتاب از بلندپایه‌ترین نیایش‌های مناجاتی شیعه، عشق‌نامه معروف «مناجات شعبانیه» مولا امیرالمومنین (علیه‌السلام) است که امام راحل و رهبر انقلاب در این ایام و برای هر روزمان تاکید داشته‌اند. برگردان و شرح ادبی عاشقانه این مناجات به قلم علی رهبر منتشر شد.

«از سکوی شعبان» به شکل دو زبانه فارسی ـ عربی، در ۱۳۵ صفحه، با ویراستاری محمود سوری و طرح جلدی از حسن کریمی روانه بازار کتاب شده است، البته بخش شرح کتاب به زبان فارسی آمده است.

از آثار حجت‌الاسلام علی رهبر می‌توان به: قطره‌ای از فرات عاشورا، همسایه آفتاب، سفری به ژرفای دریا، باغ باشم...، بی تو هیچک‌س، اخلاق اسلامی، تفسیر موضوعی نهج البلاغه، سیر و سلوک یا عرفان علوی، تمام زندگی، بیم موج ( اخلاق در فضای مجازی )، پرتوها، هفتاد مشعل و چهل و یک چراغ و... می‌توان اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha