سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
هدیه

حوزه/ پنج کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات به ایده‌های برتر فراخوان سراسری «بهار قرآن در خزان کرونا» از سوی رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، اهدا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به همت حجت‌الاسلام مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، مبلغ پنج میلیون تومان (معادل پنج کمک‌هزینه یک میلیون تومانی سفر به عتبات عالیات) به جمع هدایای فراخوان سراسری «بهار قرآن در خزان کرونا» افزوده شد.

فراخوان سراسری تجربه‌نگاری و ایده‌پردازی «بهار قرآن در خزان کرونا» با محور راه‌های تقویت انس خانواده با قرآن، جایگزین‌های محافل جزءخوانی، شیوه‌های انتقال معارف قرآن به کودکان، چگونگی حفظ و تقویت برنامه‌های مؤسسات و خانه‌های قرآن در ارتباط با قرآن‌آموزان و خدمات اجتماعی قرآنیان از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تهران، برگزار می‌شود.

همچنین، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به تارنمای باشگاه ایده‌پردازان قرآنی به نشانی quranidea.ir نسبت به شرکت در این فراخوان که مهلت ارسال آثار به آن نیز تا پایان فروردین‌ماه جاری است، اقدام کنند.

یادآور می‌شود، به ۱۰ اثر برتر در این فراخوان کمک‌هزینه خرید محصولات فرهنگی اهدا خواهد شد. خلاقیت، کاربردی بودن، سهولت در اجرا و میزان تأثیر آن از مهمترین ملاک‌ها جهت ارزیابی آثار در این فراخوان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha