جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 895663
۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
مدسه علمیه جویبار

مدیر مدرسه علمیه ائمه اطهار(ع) جویبار به اقدامات جهادی طلاب این مدرسه در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: طلاب مدرسه در قالب یک گروه جهادی همه توان خود را برای مقابله با ویروس کرونا به کار گرفتند.

حجت الاسلام مرتضی مهدوی سیرت، مدیر مدرسه علمیه ائمه اطهار(ع) جویبار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران به اقدامات جهادی طلاب این مدرسه در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: طلاب این مدرسه با قالب یک گروه جهادی همه توان خود را برای مقابله با ویروس کرونا به کار گرفتند.

وی با بیان این که در حال حاضر 15 نفر از طلاب این مدرسه در حال ارائه خدمات جهادی درشهرستان جویبار هستند، افزود: فعالیت های جهادی طلاب تا ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا ادامه خواهد شد.

حجت الاسلام مهدوی سیرت از دوخت هزار عدد ماسک بهداشتی و توزیع آن در سطح شهرستان همزمان با روز نیمه شعبان خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این ضد عفونی کردن خیابان های سطح شهر و مراکز پرتردد نیز جزء برنامه های این گروه جهادی قرار دارد.

مدیر مدرسه علمیه ائمه اطهار(ع) جویبار با بیان این که طلاب جهادی این مدرسه علاه بر این شهرستان به شهر بابل نیز خدمات رسانی می کنند، بیان داشت: مواد  ضد عفونی کننده نیز از سوی طلاب مدرسه تهیه و در سطح شهر و محلات توزیع می شود.

وی همچنین به ضد عفونی کردن خودروهای عبوری توسط طلاب مدرسه علمیه ائمه اطهار(ع) جویبار خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش ها و خدمات رسانی طلاب جهادی در مقابله و از بین بردن این بیماری نقش بسیار مهمی دارد.

حجت الاسلام مهدوی سیرت با بیان این که طلاب و روحانیان در همه صحنه ها و عرصه های مهم در کنار مردم بوده است، بیان داشت: در شرایط حساس این روزها که همه بخش های کشور درگیر مقابله با ویروس منحوس کرونا هستند، طلاب و روحانیان نیز همانند گذشته در صف نخست مقابله با این ویروس قرار دارند.

مدیر مدرسه علمیه ائمه اطهار(ع) جویبار با اشاره به این که تلاش های جهادی این طلاب تا نابودی کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت، افزود: روحانیت در سختی ها و مشکلات کنار مردم بوده و خواهد بود و این جزء افتخارات این قشر است.

وی با بیان این که با وحدت و همبستگی ملی می توانیم از شرایط فعلی عبور کنیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه همه گروه ها و اقشار جامعه به ویژه طلاب و بسیجیان از نخستین روز شیوع این بیماری به صحنه آمده و در کنار مردم مشغول خدمات رسانی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha