شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فضای مجازی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بیان اینکه جذب طلاب جدید باید در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت رسانه استانی و شبکه های مجازی در این زمینه لازم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی در جلسه شورای مدیران حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بیان اینکه تمامی مراکز آموزشی و ادارای این نهاد باید توصیه های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا را رعایت کنند، بیان داشت: تا اطلاع ثانوی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی جلسات این مرکز به صورت ویدیو کنفرانس و با رعایت اصول بهداشتی برگزار می شود.

در بخش نخست جلسه مدیران هر یک از مدارس علمیه خواهران به طور جداگانه به ارائه گزارش در خصوص روند آموزش مجازی طلاب، پیگیری فعالیت های پژوهشی و اقدامات فرهنگی و جهادی انجام شده از سوی آنان در زمینه مقابله با ویروس کرونا پرداختند.

در بخش دوم جلسه نیز مدیران مدارس به بیان گزارشی از فعالیت های خود در زمینه جذب طلاب پرداختند و همچنین راهکارهایی برای رفع موانع موجود ارائه دادند که از جمله می توان به پخش تراکت همراه با بسته های حفاظت فردی تولید شده توسط طلاب، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و غیره اشاره کرد.

حجت السلام والمسلمین اسماعیلی نیز از زحمات مدیران و معاونان مدارس تقدیر و تشکر کرده و با بیان اینکه جذب طلاب جدید باید در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت رسانه استانی، شبکه های مجازی و بالقوه در جذب طلاب موثرند.

همچنین در این نشست مدیران مدارس علمیه خواهران شهرستان های استان بوشهر به بیان عملکرد و فعالیت های طلاب و بررسی راه ها و موانع بر سر راه جذب طلاب جدیدالورود پرداختند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha