پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سرمست

حوزه/ باید از همه ابزار برای الکترونیکی شدن مناسبات اجتماعی استفاده کرد تا میزان ارتباطات فیزیکی و تجمعات کاهش یابد علاوه بر اینکه این موضوع باید به طور اولویت‌دار در ادارات، صنوف، بازار و صنعت اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،   بهرام سرمست استاندار قم عصر چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در استانداری قم برگزار شد، با تأکید بر لزوم هماهنگی تصمیمات استانی با سیاست‌های کلان ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار داشت: سیاست‌های استان باید به صورت قاطع اتخاذ و اجرا شود.

وی با بیان اینکه تصمیمات پلکانی و اقتضایی باشد، افزود: با توجه به روند شیوع کرونا نمی‌توانیم از امروز برای آینده تصمیم بگیریم، باید قدم به قدم پیش برویم و به اقتضای شرایط تصمیمات اتخاذ شود.

استاندار قم با بیان اینکه پیش بینی ما ایجاد گشایش‌هایی در اوایل اردیبهشت‌ماه است، عنوان کرد: فعلاً انتظار این است که اصناف همچنان که تاکنون به خوبی با پروتکل‌ها و تصمیمات همراهی کرده‌اند طی روزهای آینده نیز به همین روند ادامه دهند، بنابراین تا اطلاع ثانوی کماکان تعطیلی واحدهای صنفی پرخطر ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه تلاش ما بر ایجاد زمینه فعالیت اصناف است، گفت: مجموعه‌های متولی استان باید اصناف را برای ثبت نام در سامانه سلامت واحدهای صنفی ترغیب کنند.

سرمست در ادامه از برگزاری مراسم و برنامه‌ها بصورت مجازی تقدیر کرد و گفت: باید هرچه بیشتر به سمت برگزاری مراسم‌های غیرحضوری و مجازی بروند.

وی همچنین به ارکان فاصله گذاری هوشمند در امتداد فاصله گذاری اجتماعی اشاره کرد و افزود: باید از همه ابزار برای الکترونیکی شدن مناسبات اجتماعی استفاده کرد تا میزان ارتباطات فیزیکی و تجمعات کاهش یابد علاوه بر اینکه این موضوع باید به طور اولویت‌دار در ادارات، صنوف، بازار و صنعت اجرایی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha