جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تمدید مهلت

حوزه/ کنگره شعر آفتاب مشهد با همکاری مجمع شاعران اهل‌بیت علیهم‌السلام، کنگره شعر مهدویت با عنوان «به امید دیدار» را برگزار می‌کند و علاقه‌مندان تا اول ماه رمضان برای ارسال آثار خود به این کنگره فرصت دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کنگره شعر آفتاب مشهد با همکاری مجمع شاعران اهل‌بیت علیهم‌السلام، کنگره شعر مهدویت با عنوان «به امید دیدار» را با رویکرد دعا برای فرج صاحب‌الزمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف برگزار می‌کند.

بخش‌های اصلی این کنگره شامل؛ مدح و میلاد حضرت صاحب الزمان و ذکر فضائل و مناقب حضرت و شعر انتظار و نجوای شاعرانه با آن جناب است. بخش ویژه آن نیز شعر مهدوی متضمن دعا برای فرج حضرت صاحب الامر علیه‌السلام است و بخش جنبی نیز شامل رباعی و دو بیتی مهدوی است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در تمام قالب‌های شعر کلاسیک و آثار به دبیرخانه ارسال کنند که مهلت ارسال آثار نیز تا اول ماه رمضان تمدید شده است.

جوایز این کنگره در بخش اصلی برای ۳ شاعر برگزیده هرکدام ۳ میلیون تومان، در بخش ویژه برای ۳ شاعر برگزیده هرکدام ۴ میلیون تومان و در بخش جنبی برای ۱ شاعر برگزیده ۳ میلیون تومان است.

علاقه‌مندان باید آثار خود را در سایت مجمع شاعران اهل بیت علیهم السلام به آدرس eradat.ir ثبت و یا از طریق پست الکترونیک beomidedidar۵۹@gmail.com و یا از طریق پیام رسان‌های واتس اپ و بله به شماره ۰۹۹۰۲۹۶۹۶۰۲ ارسال کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند در ساعات اداری با شماره ۰۲۱۸۸۳۸۳۳۶۵ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha