جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
افطاری ساده توسط طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) در گذرگاه چهارباغ اصفهان

حوزه/ جلسه هم اندیشی در محیط مجازی (آنلاین) با دبیران کانون دانشجویی در رابطه با اجرای برنامه های آتی و جمع بندی پیشنهادات در خصوص ماه مبارک رمضان و هفته هلال احمر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه این نشست مجازی با حضور کارشناس دانشجویی و جمعی از دبیران کانون های دانشجویی با بهره مندی از پتانسیل فضای مجازی برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این جلسه از دبیران در مورد طرح های ویژه ماه مبارک رمضان و هفته هلال احمر و همچنین پیشنهادات فعالیت هایی در خصوص کرونا و برنامه های بشردوستانه و عام المنفعه نظر سنجی شد.

همچنین در جلسه ی مجازی اطلاعاتی در خصوص پویش های ملی سازمان جوانان از جمله، (هلال آماده، لبخند باخانواده، فیلم و عکس بشردوستی، ماه قلم؛خاطره نویسی) ارائه شد و مقرر شد، اطلاع رسانی ها تا تا پایان اجرای این طرح ها ادامه یابد.

در ادامه این ارتباط مجازی، کارشناس دانشجویی در مورد گفتگوی زنده با موضوع (تعارضات درون خانواده با بحران کرونا) که با حضور اساتید برجسته که در فضای مجازی و با حمایت تیم های سحر هلال احمر برگزار می شود با دبیران گفتگو کرد.

بررسی اجرای طرح های حامیان سلامت و “خانواده های چشم به راه، فرشتگان زمینی یک ایران قدردان شماست ”با موضوع تقدیر از خدمات پزشکان و پرستاران کشور و همچنین طرحی با موضوع همدردی با خانواده هایی که درگیر بیماری کرونا بودند و عزیزشان را از دست دادند در فضای مجازی از دیگر مباحث این جلسه مجازی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha