جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 896562
۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۳
طلاب جهادی

حوزه / امام جمعه کبودرآهنگ گفت: در رابطه با کفن و دفن و غسل اموات کرونایی، بعضی اوقات نزدیک‌ترین آشنایان آنها نیز از ترس نزدیک نمی شوند، اما طلاب کبودرآهنگی همچون طلاب سراسر کشور به صورت داوطلبانه تمامی این کارها را انجام می‌دهند.

حجت الاسلام نقی باقری، امام جمعه کبودراهنگ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به اقدامات جهادی مقابله با ویروس کرونا در شهرستان کبودرآهنگ، اظهار داشت: طلاب کبودرآهنگی از روز اول شیوع این ویروس منحوس با تمام وجود در میدان مبارزه حضور داشته و تا پایان آن نیز باقی خواهند ماند.

وی افزود: تمامی خیابان‌ها و محلات شهرستان، توسط طلاب و نیروهای جهادی به صورت مستمر در حال ضد عفونی شدن هستند و با وجود گذشت نزدیک به دو ماه از شروع فعالیت آنها ذره‌ای خستگی در وجود آنها نمایان نشده است.

امام جمعه کبودرآهنگ با بیان اینکه وسایل نقلیه عمومی یکی از نقاط پر خطر در انتقال این ویروس است، خاطر نشان کرد: در کنار ضدعفونی کردن خیابان‌ها، طلاب با استفاده از مواد ضد عفونی کننده، تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهری را روزانه و با دقت ضد عفونی می‌کنند تا از انتشار آن تا حد ممکن جلوگیری شود.

وی به فعالیت طلاب در تغسیل و تدفین اموات کرونایی و شبه کرونایی اشاره کرد و گفت: در رابطه با کفن و دفن و غسل اموات کرونایی، بعضی اوقات نزدیک‌ترین آشنایان آنها نیز از ترس نزدیک نمی شوند، اما طلاب کبودرآهنگی همچون طلاب سراسر کشور به صورت داوطلبانه تمامی این کارها را انجام می‌دهند.

حجت الاسلام باقری تصریح کرد: متاسفانه با شیوع این ویروس بسیاری از مردم و اقشار مختلف دچار مشکلات اقتصادی شده‌اندو با شرایط سختی دست و پنجه نرم می‌کنند، بنابراین توزیع بسته‌های غذایی و پک بهداشتی در دستور کار قرار گرفت و با کمک نیروهای جهادی شهرستان، این کار انجام شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند که تخریب قشر روحانیت توسط آنها هیچ گاه موثر نخواهد بود، چرا که مردم با دیدن عملکرد روحانیت در برهه زمانی فعلی و در دوره‌های گذشته، به خوبی با اقدامات جهادی طلاب آشنا هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha