جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسابقه ماه من

حوزه/ به همت مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان، با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری سلسله جلسات سخنرانی استاد حسین انصاریان در ایام ماه مبارک رمضان، مسابقه «ماه من» به منظور ترویج معارف دینی در شبکه‌های اجتماعی مرتبط با پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر استاد انصاریان با محوریت سخنان ایشان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، یکی از مطالبی که همیشه در شبکه‌های اجتماعی وابسته به پایگاه اطلاع‌رسانی erfan.ir مواجه می شود کلیپ‌های استاد انصاریان می‌باشد که طی سالهای اخیر با ابتکار دفتر ایشان در ماه مبارک رمضان به صورت بارگذاری یک فایل صوتی از سخنرانی‌های معظم له و پس از آن ارائه چند پرسش به صورت روزانه انجام می گیرد و امسال با بهره‌گیری از سخنرانی‌های گذشته ایشان شاهد برگزاری این مسابقه پرمخاطب خواهیم بود.

این مسابقه بدین شرح می‌باشد که؛ فایل صوتی که در شبکه‌های اجتماعی  (تلگرام، اینستاگرام، ایتا، بله، سروش) وابسته به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر استاد قرار می‌گیرد را ابتدا گوش کنید و سپس به سؤال مطرح شده پاسخ دهید.

زمان قرعه‌کشی این مسابقات همزمان با روز عید سعید فطر می‌باشد که به قید قرعه به ۱۲ نفر از کسانی که پاسخ درست داده باشند جوایز ارزنده‌ای از جمله؛ کمک هزینه سفر به مشهد، کمک هزینه سفر به قم و هدایای فرهنگی دیگر اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است: نشانی شبکه اجتماعی دفتر استاد در ذیل آمده است.

۱. تلگرام                          https://t.me/ansarian_ir

۲. اینستاگرام                    https://www.instagram.com/ansarian_ir

۳. سروش                         http://sapp.ir/ansarian_ir

۴. ایتا                              ttps://eitaa.com/ansarian_ir

۵. بله                              http://ble.im/ansarian_ir

انتهای پیام  پ ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha