پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مجموعه آنونس لحظه ها را دریاب

حوزه/ حجت‌الاسلام امینی موحد، با اشاره به تولید ۱۲۰ برنامه تلویزیونی در ماه مبارک رمضان، گفت: با توجه به اینکه گروه تولید این برنامه‌ها، از طلاب و دانشجویان دغدغه‌مند حوزه و رسانه هستند، تلاش کرده‌ایم بهترین مفاهیم دینی را در قالب هنر و رسانه به مخاطبین عرضه کنیم.

حجت‌الاسلام میلاد امینی موحد، مدیر شبکه رسانه‌ای صف، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تولیدات تلویزیونی این مرکز در ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: ۱۲۰ تولید تلویزیونی شبکه رسانه‌ای صف با شعار «رمضان را در خانه دل می‌مانیم» در ماه مهمانی خدا از آنتن تلویزیون پخش خواهند شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های تولیدی، با محوریت ارتباط با خدا و ترویج معنویت اسلامی تهیه و تولید شده‌اند، گفت: با توجه به اینکه گروه تولید این برنامه‌ها، از طلاب و دانشجویان دغدغه‌مند حوزه و رسانه هستند، تلاش کرده‌ایم بهترین مفاهیم دینی را در قالب هنر و رسانه به مخاطبین عرضه کنیم.

حجت‌الاسلام امینی موحد، پیرامون ترویج فرهنگ در خانه بمانیم و انجام اعمال عبادی در منزل، گفت: با توجه به بحران کرونا و لزوم در خانه ماندن، حتی در طراحی صحنه‌ها نیز، تلاش کردیم که فرهنگ در خانه ماندن را ترویج کنیم.

وی با بیان اینکه محصول‌های تولید رسانه، از شبکه‌های مختلف سیما همچون شبکه ۳، مستند، قرآن و خوزستان اکران خواهد شد، گفت: «لحظه‌ها را دریاب»، «نفحات»، «شادباش»، «دو خط روضه»، «فرصت پرواز»، «مستند» و «ادعیه و مناجات» بخشی از تولیداتی هستند که به‌صورت مجموعه‌ای از شبکه‌های سیما در ماه مبارک رمضان الکریم پخش خواهند شد.

«نمای کلی برنامه‌ها»

نمای کلی برنامه ها

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha