پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی در بیانیه ای گفت: ادامه زندانی غیر قانونی رهبر محبوب مسلمانان نیجریه، شیخ ابراهیم زکزاکی، امت اسلامی را بسیار نگران کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در بیانیه ای گفت: ادامه زندانی غیر قانونی شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر محبوب مسلمانان نیجریه امت اسلامی را بسیار نگران کرده است، شیخ زکزاکی با اخلاص و فداکاری در راه خداوند امروز رهبر هزاران مسلمان است و اکنون در این شرایط بحرانی هم در زندان سرمی‌برد اما دولت متعصب نیجیریه لازم است هرچه زودتر به جنایات خود علیه مسلمانان پایان دهد.

وی افزود: شیخ زکزاکی تنها رهبر مسلمانان نیست، بلکه شیخ در میان غیرمسلمانان نیز باعنوان یک مجاهد شناخته شده و یک عالم مبارز است و ادامه زندانی غیر قانونی او و همسرش بر خلاف قوانین حقوق بشر و انسانی است و امروز تمام انسانیت علیه جنایات به شیخ زکزاکی معترض هستند.

سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان از کمپین تویتری برای آزادی شیخ زکزاکی استقبال کرده و اظهار داشت: پویش انسان دوستانه مردم در فضای مجازی بسیار کار تحسین برانگیزی است و ما باید در هر میدانی برای این عالم مبارز صدای اعتراض خود را بلند کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha