پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نفتکش

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین دومکی در واکنش به اعزام نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا گفت: اعزام نفتکش های ایران به ونزوئلا با وجود تهدیدهای آمریکا ضعف قدرت و ناتوانی آمریکا برای جهانیان آشکار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در واکنش به اعزام نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا گفت: اعزام نفتکش های ایران با وجود تهدیدهای آمریکا به ونزوئلا ضعف قدرت،  بیچارگی و ناتوانی آمریکا برای جهانیان آشکار کرد، قدرت آمریکا پس از شهادت مجاهد بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی بسیار کاهش یافته است. آمریکا امروز در دنیا و خصوصا در میان کشورهای اسلامی هیچ جایگاهی ندارد، پایگاه‌هایی نظامی آمریکا در افغانستان و عراق پایگاه جاسوسی است و در عراق با بدترین ذلت و شکست مواجه است.

سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در ادامه اظهار داشت: آمریکا با خرج میلیاردها دلار در عراق هم نتواست خواب حاکمیت و اشغال سرزمین عراق را محقق کند و نخواهد توانست. امروز مردم باشعور عراق میدادنند که آمریکا بدترین دشمن این کشور است. آمریکا بخاطر سیاست های ضد انسانی در دنیا منفور شده است، و مظلومان و مستضعفان جهان از این رژیم اعلام برائت می‌کنند. آمریکا دیگر نمی‌تواند در مسائل جهانی تصمیم بگیرد.

وی افزود: امام خمینی سیاست های ضد انسانی آمریکا را به جهانیان نشان داد و آمریکا را شیطان بزرگ خطاب کرده و فرق بین جبهه حق و باطل را برای دنیا واضح کردند، و برای مبارزه با جبهه باطل، جبهه مقاومت تشکیل دادند. جبهه مقاومت امروز در همه ی میدان‌ها استکبار جهانی را شکست می‌دهد و اهداف شومشان را با خاک یکسان کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha