شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت  الاسلام  مقصود  دومکی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین دومکی گفت: آمریکا در عراق از زمان صدام تاکنون به دنبال ناامنی بوده است، اما هیچ‌وقت در اهداف شوم خود موفق نشده است.

در پی اعتراض اخیر مردم عراق که در برخی نقاط به ناآرامی و سوء استفاده دشمنان شیعه و اسلام منجر شد، حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفت گو با خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه دیدگاه و تحلیل خود را درباره تحولات اخیر عراق بیان کرد. تحلیل این فعال سیاسی تقدیم خوانندگان ارجمند می‌شود.

شهرهای کربلا، نجف، سامرا وکاظمین  از مهم ترین شهرهای مسلمین است

در نا آرامی عراق همه مسلمانان در اضطراب هستند، چرا که شهرهای کربلا، نجف، سامرا وکاظمین  از مهم ترین شهرهای مسلمین است، و بغداد هم یکی از با ارزش ترین پایتخت های جهان اسلام است.

آمریکا در عراق از زمان صدام تا اکنون به دنبال ناامنی بوده است، اما خدا را شکر که این شیطان بزرگ هیچوقت تا کنون در اهداف شوم خود موفق نشده و سرنگون شده؛ سفر اخیر ترامپ هم دلالت بر همین دارد که این شیطان بزرگ درحالیکه از تمام حربه های خود در عراق استفاده کرده، زمانیکه به عراق می آید مانند دزد در تاریکی شب می آید و مقامات عراقی هیچ اهمیتی نمی دهند و ترامپ مانند یک دزد به کشور خود برمی گردد.

این شیطان بزرگ درحالیکه از تمام حربه های خود در عراق استفاده کرده، زمانیکه به عراق می آید مانند دزد در تاریکی شب می آید و مقامات عراقی هیچ اهمیتی نمی دهند و ترامپ مانند یک دزد به کشور خود برمی گردآمریکا به کمک بعثی ها به دنبال جنگ داخلی است

وقتی آمریکا با این همه تبلیغات و سرمایه گذاری در کشوری مانند عراق به اهداف شومش نمی رسد واضح است که این شیطان بزرگ نسبت به این اتفاق بسیار خشمگین شده و اکنون به کمک بعثی ها به دنبال جنگ داخلی است و این یکی از اهداف اصلی آمریکا است. آمریکا با ایجاد تفرقه میان احزاب مختلف عراقی و مردم این کشور می خواهد امنیت و آرامش این کشور را بهم بزند.

امت اسلامی به جوانان حشدالشعبی افتخار می کند

به نظرم حشدالشعبی نه تنها بر ملت عراق بلکه  بر امت اسلامی نیز حق دارد است؛ چون همین حشد الشعبی بود که با گروهک ترویستی که سعی داشت با نام اسلام بازی کند، جنگید و این گروهک را نابود کرد و تمام دنیا را از شر این جنایتکاران نجات داد، امت اسلامی به جوانان حشدالشعبی افتخار می کند.

مرجع عالیقدر جهان تشیع آیت الله سیستانی نعمت بزرگی برای ملت عراق و ملت اسلام است، آیت الله سیستانی همیشه پشتوانه ملت عراق بودند و به خوبی مردم را راهنمایی کردند. آمریکا، آل سعود و متحدانشان به دنبال خانه جنگی در عراق بودند که آیت الله سیستانی و جبهه مقاومت آن را خنثی کردند.

وقت آن رسیده که مردم عراق دشمن و دوست خود را بشناسند

وقت آن رسیده که مردم عراق دشمن و دوست خود را بشناسند، و بجای اینکه دوستان خود را اذیت و آزار دهند برای نجات از تسلط آمریکا تلاش کنند. مردم عراق قدردان کسانی که بر گردن آنها حق دارند مانند حشدالشعبی و حضرت آیت الله العظمی سیستانی و حاج قاسم سیلمانی باشند. مردم عراق باید مانند ملت ایران که پس از پیروزی انقلاب اسلامی سفارت آمریکا را لانه جاسوس قرار دادند، باید جاسوسان آمریکایی که بعنوان سفیر  و دیپلمات در عراق هستند را از این کشور بیرون بیاندازند، چون تا زمانی که آمریکا در عراق است، امنیت و آرامش عراق تامین نخواهد شد.

تنها راه پیشرفت ملت عزیز عراق اطاعت از مرجعیت است، چون وقتی مردم از مرجعیت اطاعت کنند و مجلس عراق هم  در نظام این کشور دستور مرجعیت را به رسمیت بشناسد  هیچ دشمنی جرأت مستقر شدن در عراق را نخواهد داشت و این عامل پیشرفت عراق خواهد شد.

تنها راه پیشرفت ملت عزیز عراق اطاعت از مرجعیت است، چون وقتی مردم از مرجعیت اطاعت کنند و مجلس عراق هم  در نظام این کشور دستور مرجعیت را به رسمیت بشناسد  هیچ دشمنی جرآت مستقر شدن در عراق را نخواهد داشت و این عامل پیشرفت عراق خواهد شد.

به همت مردم عزیز و باشعور ایران و با بصیرت رهبر بصیر انقلاب اسلامی توطئه شوم آمریکا در ایران شکست خورد

ایران اسلامی محور محبت مسلمانان است و امام خمینی ره به انسانیت درس حریت داد. قیام امام راحل ره قدرتی شد برای مستضعفین جهان که علیه ظالمان و مستکبرین جهان ایستادگی کنند و امروز رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه ای هم در همین راه هستند. به برکت انقلاب اسلامی در کل دنیا آمریکای جنایتکار رسوا شد، و واضح است که دشمن از انقلاب اسلامی به شدت ترس دارد، چون امروز جبهه مقاومت از نیجریه تا بحرین، سوریه تا یمن به یک قدرت جهانی تبدیل شده و خار چشم دشمنان اسلام شده است. نظام طاغوتی آمریکا نیز اکنون در خطر است، بخاطر همین استکبار جهانی می خواهد انقلاب اسلامی که نور خدا است را خاموش کند و هرسال قدرت های شیطانی به بهانه های مختلف جمهوری اسلامی ایران  را تحت فشار قرار میدهد، و توطئه های جدیدی علیه این نظام اسلامی می کند اما خدا راشکر که مانند همیشه اخیرا هم به همت مردم عزیز و باشعور ایران و با بصیرت رهبر بصیر انقلاب اسلامی توطئه شوم آمریکا در ایران شکست خورد.د

ئرست است که در عراق مسئله گرانی است، مردم کار و شغل ندارند و تحت فشار اقتصادی هستند، اما آمریکا و متحدانش می خواهند که تظاهرات و اعتراضات مسالمت آمیز مردم عراق را  به شورش تبدیل کنند. از سوی دیگر دولت عراق هم موظف است که مطالبات مردم را قبول کند و برای پیشرفت کشور و برای کاهش گرانی تلاش کند تا دشمن از مردم سوء استفاده نکند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    0 0
    ای کاش