پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید حسین مومنی

حوزه/ حجت الاسلام مومنی گفت: کار جهادی طلاب در روزهای کرونایی تمام تبلیغات دشمن در روزهای ابتدایی شیوع کرونایی علیه روحانیت، اسلام و حوزه های علمیه که رنسانس اسلامی لقب گرفته بود را کاملا خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» در اصفهان، حجت الاسلام سید حسین مومنی صبح امروز در نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه اصفهان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در بحث بحران کرونایی برخی از مدیران مدارس به خوبی اقدام کردند که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا وضرورت اقدام برای مقابله با کرونا گفت: در روزهای ابتدایی شیوع ویروس علاوه بر حوزه علمیه اصفهان نهادهای دیگر حوزوی استان هم برای کمک به مردم اعلام حضور کردند که براین اساس لازم بود قرارگاهی شکل گیرد.

 معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: براساس جلسات هماهنگی کلیه فعالیت های انجام شده با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان، دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حوزه علمیه اصفهان، بسیج طلاب، مرکز خدمات و اوقاف استان، تحت لوای نام قرارگاه جهادی طلاب وروحانیون حوزه علمیه اصفهان صورت پذیرفت .

وی با بیان اینکه ایحاد همدلی و اتحاد این نهادهای نام شده در این شرایط بسیار میمون و مبارک است که می تواند در روزهای آتی بسیار راهگشا باشد، تاکید کرد: فعالیت شبانه روزی طلاب جهادی از روزهای آغازین  سال جدید تحت قالب قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون  به خوبی رسانه ای شد، براساس آخرین آمار حدود ۷۰ نفر از طلاب جهادی ما در  بیمارستان ها کرونایی استان حضور و خدمت مومنانه داشتند و البته هنوز هم دارند.

حجت الاسلام مومنی عنوان کرد: خدمت بهانه ای  برای خنثی سازی هجمه دشمن علیه روحانیت و حوزه های علمیه است، کار جهادی طلاب در روزهای کرونایی تمام تبلیغات دشمن در روزهای ابتدایی شیوع کرونایی علیه روحانیت، اسلام و حوزه های علمیه که رنسانس اسلامی لقب گرفته بود را کاملا خنثی کرد.

وی ابراز کرد: تمام فعالیت های قرارگاه جهادی با علوم پزشکی اصفهان هماهنگ می شد که مانع از بروز مشکلاتی آتی شود، امروز در بین کادر درمانی و پزشکی استان اعتماد دو سویه ای نسبت به طلاب جهادی شکل گرفته است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان اذعان داشت: حقیقت امر این است که ما باید قدر این طلاب ایثارگر و جانفشان  را بدانیم که در هر عرصه خدمت رسانی با تمام وجود پای کار هستند.

وی در پایان بر ادامه کارهای ماندگار قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون حوزه اصفهان در عرصه خدمت رسانی تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha