سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دیدار رئیس مرکز خدمات با فرمانده سپاه قم

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم سربلند بوده‌اند و از زحمات برادران پاسدار و بسیجی در رزمایش مواسات مؤمنانه تشکر می‌کنم و امیدوارم این توفیق برای شما استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات و سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان قم به منظور افزایش همکاری‌های حوزه و سپاه در اجرای رزمایش مواسات مؤمنانه دیدار و گفتگو کردند.

رئیس مرکز خدمات در این نشست گفت: مایه افتخار است که مردم عزیزمان و نهادهای مختلف در کشور، برای کمک خیرخواهانه و مواسات مؤمنانه بسیج شده‌اند؛ الحمدلله در سایه ایمان به خدا و توجه به مکتب اهل‌بیت(ع) این فرهنگ ارزشمند را در کشور داریم.

وی گفت: سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم سربلند بوده‌اند و از زحمات برادران پاسدار و بسیجی در رزمایش مواسات مؤمنانه تشکر می‌کنم و امیدوارم این توفیق برای شما استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی تصریح کرد: شما قلب مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را خوشحال کرده‌اید و ان‌شاءالله دعای خیر حضرت ولی‌عصر(عج) همراه شما باشد.

وی در ادامه به تبیین رسالت و وظایف مرکز خدمات در پشتیبانی از طلاب و روحانیون برادر، خواهر، شیعه، اهل سنت، ایرانی و غیرانی و معمرین، خانواده روحانیون مرحوم، منبری‌ها و روحانیون از کارافتاده پرداخت.

همچنین در این نشست سردار شاهچراغی گزارشی از فعالیت‌های سپاه و بسیج در اجرای رزمایش مواسات مؤمنانه ارائه کرد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha