سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
رزمایش کمک مومنانه

حوزه/ مسئول کانون خانواده خادمیاران رضوی استان سمنان گفت: رزمایش همدلی و کمک مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، معصومه کمشی‌کمر، با بیان این که دختران قرارگاه «حاج قاسم» در نخستین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه تا کنون یک هزار بسته معیشتی را میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع کرده‌اند، اظهار داشت: این رزمایش با حضور طلاب خواهر جهادی، جهادگران قرارگاه حاج قاسم و خادمیاران کانون‌ خانواده استان کار خود را از ابتدای ماه معظم شعبان آغاز کرده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهند داد.

مسئول کانون خانواده خادمیاران رضوی استان سمنان، با اعلام اینکه توزیع بسته‌های معیشتی از ۵ اردیبهشت در قالب رزمایش مواسات آغاز شده است، تصریح کرد: این رزمایش پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب و با نیت خدمت به محرومان و نیازمندان آغاز شده است.

وی افزود: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، عسل، نان، رشته آش، گوشت مرغ، رب گوجه فرنگی، پنیر و خرما است که با حفظ کرامت خانواده‌های نیازمند و با هدف افزایش تاب‌آوری جامعه در برابر اثرات مخرب شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود.

کمشی‌کمر، تولید، دوخت، بسته‌بندی و استریل ماسک‌های یک‌بار مصرف و پارچه‌ای و همکاری با مراکز هلال احمر در یاری‌رسانی به مردم را از دیگر اقدامات دختران قرارگاه حاج قاسم و خادمیاران امام رضا(ع) عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha