جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 898632
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
شهید مطهری

حوزه/ ویژه‌نامه اینترنتی شهید مطهری در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌نت با ارائه مطالب جدید به‌روزرسانی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با شهادت معلم شهید استاد مرتضی مطهری؛ به همت محققان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، ویژه‌نامه اینترنتی روز معلم در پایگاه  اطلاع‌رسانی حوزه‌نت با ارائه مطالب جدید به‌روزرسانی شد.


بر اساس این گزارش: ویژه‌نامه سالروز شهادت شهید مطهری در ۱۱ بخش با بیش از ۷۰ مطلب  به منظور تجلیل و تکریم مقام معلم و بزرگداشت این روز منتشر شده است که به گوشه‌ای از سیره علمی و عملی استاد شهید مرتضی مطهری نیز می‌پردازد.

گفتنی است: "عظمت مقام معلم"، "شهید مطهری(ره)، معلمی نمونه"، "اندیشه‌های دینی شهید مطهری(ره)"، "شهید مطهری، قرآن و اهل بیت علیهم السلام"، "اندیشه‌های فلسفی شهید مطهری(ره)"،"جلوه‌های معلمی شهید مطهری(ره)"، "شهید مطهری(ره) از نگاه دیگران"، "مهارت های تدریس و معلمی"، "رشحاتی از قلم"، "نگارخانه" و "پیوندهای مرتبط" بخش‌های اصلی این ویژه‌نامه مناسبتی را تشکیل می‌دهند.

همچنین "فضایل و شرایط معلمین از منظر قرآن و حدیث"، "معلم رکن آموزش و پرورش"، "معلم رکن آموزش و پرورش"، "استاد مطهری و روش پژوهش در معارف دینی"، "زیباشناسی در اندیشه فلسفی شهید مطهری"، "مراودات رهبر معظم انقلاب با شهید مطهری"، "تنوع در تدریس"، "خوش‌گفتاری مربی" و "شرایط تدریس و کلاسداری" از جمله مطالب ارائه شده در این ویژه‌نامه می‌باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha