پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گرامیداشت هفته معلم

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان کردستان گفت: معلمی قبل از اینکه شغل باشد، عشق است و نقش بسیار مهمی در شکل گیری شخصیت دانش آموزان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دراستان کردستان، حجت الاسلام مسعود محمدی، عصر امروز به مناسبت روز معلم با جمعی از بازنشستگان فرهنگی سنندج دیدار و گفتگو کرد.

این استاد حوزوی با اشاره به جایگاه رفیع معلمان، بیان داشت: برای همه ما جایگاه معلم  بسیار بالاست و هر آنچه امروز به عنوان دانش و علم داریم از ایثار و فداکاری این قشر عزیز و گرامی می باشد.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: تکریم جامعه فرهنگی کشور وظیفه ای انسانی و دینی برای همه ماست، زیرا معلم ذره ذره عمر خود را صرف تعالی روحی و علمی ما می کند.

استاد حوزه علمیه  استان کردستان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: مسئولان که خود روزگاری دانش آموز بوده اند، باید قدردان قشر فرهنگی باشند و مطالبات آنان را پرداخت نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای استمرار آموزش ها در مدارس و دیگر مراکز آموزشی باید نیازهای معلمان برطرف شود و اجازه ندهیم که برخی از مشکلات باعث ایجاد وقفه در کار این قشر شود.

وی عنوان داشت: معلمی قبل از اینکه اینکه شغل باشد، عشق است، لذا معلم در دوران فعالیت خود به عنوان یک استاد نقش بسیار مهمی در شکل گیری شخصیت ما دارد.

استاد حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر اینکه معلمی را باید ادامه رسالت انبیا دانست، گفت: پیامبران اولین هدفشان آموزش علم و دانش به جامعه بوده است و در حال حاضر این کار را معلمان انجام می دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha