جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین اصلی‌ترین رسالت مسئولان را ادای امانت دانست و گفت: فرصتی که در اختیار مسئولان قرار دارد، امانت الهی است که باید به اهلش سپرده شود و اصلی‌ترین رسالت مسئولان حفظ همین امانت‌هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در دیدار سیروس نصیری، مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین اظهار کرد: بسیاری از مردمی که تحت پوشش خدمات تأمین اجتماعی قرار دارند، ممکن است از حقوق خود مطلع نباشند و یکی از رسالت‌های شما عزیزان همین آگاه کردن مردم از حقوقشان و دفاع از حق آنهاست.

وی با بیان آیاتی از قرآن کریم در خصوص ضرورت حمایت از حق محرومان و مستضعفان، تصریح کرد: طبق آیات قرآن نیازمندانی در جامعه هستند که اگرچه از حقوق خود آگاهند، اما آن را اظهار نمی‌کنند و این رسالت مسئولان است که سراغ آنها رفته و حقشان را به آنها بدهند.

امام جمعه قزوین اصلی‌ترین رسالت مسئولان را ادای امانت دانست و خاطرنشان کرد: فرصتی که در اختیار مسئولان قرار دارد، امانت الهی است که باید به اهلش سپرده شود و اصلی‌ترین رسالت مسئولان حفظ همین امانت‌هاست.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه ارتقای کمی و کیفی خدمت‌رسانی مستلزم توجه به شایسته‌سالاری است، تأکید کرد: هر چه به موضوع شایسته‌سالاری در انتخاب کارکنان و مدیران توجه ویژه داشته باشیم، شاهد ارتقای کمی و کیفی خدمات خواهیم بود و رضایت اجتماعی نیز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha