جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ توزیع غذای نذری و افطاری ساده در خراسان جنوبی

حوزه/ مسئول فرهنگی مؤسسه خیریه فاطمه الزهرای خوزستان، با اشاره به توزیع هفتگی بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان، گفت: هر هفته سه شب برای چنین امری اختصاص یافته و در هر نوبت بین ۳ الی سه هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در میان خانواده‌های تحت پوشش مؤسسه در شعب ۱۶ گانه سراسر استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام علی محمودی، مسئول فرهنگی مؤسسه خیریه فاطمه الزهرای خوزستان، از توزیع غذای گرم میان نیازمندان و فقرا در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهارداشت: این اقدام مؤسسه با همکاری و کمک‌های خیران و مؤمنان صورت گرفته است.

وی گفت: هر هفته سه شب برای چنین امری اختصاص یافته است و در هر نوبت بین ۳ الی سه هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در میان خانواده‌های تحت پوشش مؤسسه در شعب ۱۶ گانه سراسر استان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام محمودی ادامه داد: هرسال در ماه مبارک رمضان، افزون بر برپایی سفره‌های افطاری در مساجد و حسینیه‌ها، خانواده‌های تحت پوشش مؤسسه مورد تکریم قرار می‌گرفتند، اما امسال با توجه به تعطیلی مساجد و ممنوع بودن اجتماعات، تنها توزیع غذا در میان خانواده‌های ایتام و فقرای مؤسسه صورت می‌گیرد.

وی گفت: در ماه رمضان افزون بر طرح بزرگ افطار صائم (توزیع افطاری) برنامه توزیع سبد غذایی ماهانه در میان خانواده‌های تحت پوشش مؤسسه ادامه دارد که بر این اساس در هرماه ۷۰۰ بسته معیشتی تقدیم می‌شود

حجت‌الاسلام محمودی، در پایان گفت: خیرین برای تکریم مؤمنانه خانواده‌های نیازمند هم‌زمان با نیمه ماه مبارک رمضان، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۶۲۸۰۲۳۱۳۵۰۰۱۰۵۰۹ به نام مؤسسه فاطمه زهرا واریز کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha