چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اشتری

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی گفت: درصدد هستیم با تسریع در فرآیند هوشمندسازی پلیس، سرعت، دقت و کیفیت ارائه خدمات به مردم را افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در جلسه شورای راهبردی هوشمندسازی پلیس بر لزوم ایجاد بسترهای لازم به منظور تسریع در اجرای طرح‌های هوشمندسازی در سطوح مختلف تاکید و تصریح کرد: درصدد هستیم با تسریع در فرآیند هوشمندسازی پلیس، سرعت، دقت و کیفیت ارائه خدمات به مردم را افزایش دهیم.

وی اظهار داشت: هوشمندسازی از اولویت‌های نیروی انتظامی به شمار می‌آید، بر همین اساس همه فرماندهان و مدیران در سطوح مختلف با یک اراده قوی و جمعی وارد گام عملیاتی و پیاده سازی شوند البته باید طرح با زمان بندی مناسب به پیش رود و در مسیر اجرا نیز نوسازی انجام شود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور به تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا بر اجرای طرح هوشمندسازی اشاره و بیان کرد: در سال ۹۸، تأکید بر هوشمندسازی و گفتمان سازی انجام شده است.

سردار اشتری بر راه اندازی قرارگاهی برای ساماندهی و هدایت مناسب اجرای طرح هوشمندسازی در ناجا تأکید و بیان کرد: مسئولیت قرارگاه با توجه به اهمیت موضوع با خود فرماندهان است و دبیری این قرارگاه نیز بر عهده معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا(فاوا) خواهد بود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: انتظارات و مطالبات ما از دیگر دستگاه‌ها باید کاملاً به صورت شفاف و مشخص پیگیری شود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه دستیابی به پلیس هوشمند مستلزم تعامل ناجا با مراکز علمی، دانشگاهی و نخبگان جامعه است، بر استفاده از پتانسیل شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی و دانشگاه‌های کشور تأکید کرد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه تحول، نوآوری و پیشرفت بایستی مشهود باشد، خاطرنشان کرد: آموزش، ساختار و تجهیزات مناسب برای اجرای کار ضروری است و باید همزمان آن را دنبال کرد.

وی تصریح کرد: باید آموزش لازم در تمامی سطوح مختلف ناجا، برنامه ریزی و اجرا شود چراکه ارتقاء سطح دانش و مهارت افزایی فرماندهان و کارکنان پلیس در اجرای ماموریت‌ها امری ضروری است.

فرمانده ناجا تأکید کرد: اصلاح فرآیندها باید در دستور کار باشد و با بازنگری در آن، کار دقیق‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود.

سردار اشتری، به نقش کلیدی شرکت‌های پژوهش در این امر اشاره و برتقویت همکاری با آن‌ها تاکید کرد و گفت: باید کار با سرعت به پیش رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha