جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار قاسم رضایی

حوزه/ جانشین فرمانده ناجا گفت: امیدوارم بتوانم در این سازمان و نظام خدمتگزار خوبی باشم و در همین سنگر ماندگار و رنگین به خون شهادت این دنیا را ترک کنم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار «قاسم رضایی» در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده ناجا ضمن ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای عزیز نیروی انتظامی و مدافعان حرم و خصوصا شهدای مظلوم مرزبانی و خانواده بزرگ رزمندگان اسلام، گفت: از اینکه اقدامات بنده طی چهل سال در این نظام مورد تایید فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و فرمانده نیروی انتظامی قرار گرفته است ، سجده شکر به جا می آورم؛ امیدوارم که با قرار گرفتن در این مسیر شرمنده شهدا نشوم.

وی ضمن قدردانی از سردار اشتری به دلیل این انتصاب، ادامه داد: امیدوارم بتوانم در این سازمان و نظام خدمتگزار خوبی باشم و در همین سنگر ماندگار و رنگین به خون شهادت این دنیا را ترک کنم.

جانشین جدید فرمانده ناجا عنوان کرد: از خداوند متعال خواستارم که به بنده توفیق دهد تا مسیر پیش رو را سرافرازانه و با گام های بلند طی کنم.

سردار رضایی با بیان اینکه بنده مشاور و مجری دستورات و تدابیر فرمانده ناجا هستم، گفت: مؤثرترین مؤلفه در امنیت ملی و روابط بین الملل، نیروی انتظامی است و باید همه ما در رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی مرجع جهان اسلام است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با زندگی مردم عجین شده است، بنابراین در راستای اجرای مطالبات به حق مردم باید مأموریت‌های خود را به نحو مطلوب انجام دهیم و موضوع ارتقاء آمادگی عملیاتی و کاهش آسیب پذیری را مورد اهتمام ویژه قرار دهیم.

سردار رضایی با تأکید بر اینکه یکی از دغدغه های مردم افزایش و ارتقاء احساس امنیت است، گفت: موضوعات مهمی از جمله سرقت، وقوع جرم و ... باید در مجلس و دولت مطرح و پیگیری شود و ما نیز در نیروی انتظامی باروحیه انقلابی و جهادی در رسیدن به اهداف مورد نظر تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha