پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار حسین اشتری

حوزه/ فرمانده ناجا گفت: برخورد با محتکران و شایعه سازان در فضای مجازی، کنترل ورودی ها وخروجی های شهرها، پذیرش بیماران در بیمارستان های ناجا، ضدعفونی کردن معابر و ... از جمله اقدامات ناجا در زمینه مبارزه با کرونا بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در بیست و چهارمین همایش سراسری فرماندهان ، معاونان، روسا و مدیران ناجا ضمن درود و سلام بر ارواح پاک و مطهر شهدای اسلام و دفاع مقدس شهدای مدافع حرم خصوصا سردار رشید اسلام «حاج قاسم سلیمانی» و درود بر روح بلند و ملکوتی امام خمینی(ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: تحلیل عملکرد نیروی انتظامی در سال ۹۸، تبیین اولویت های سال ۹۹، تحلیل و بررسی تهدیدات و فرصت ها و ... از اهداف برگزاری این همایش است.

وی با تأکید بر اینکه تمام ماموریت های نیروی انتظامی بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) اولویت بندی و برنامه ریزی می شود، ادامه داد: اکنون کشور عزیزمان درگیر ویروس منحوس کرونا است که نیروی انتظامی با آمادگی کامل و ظرفیت های خوب و با وجود همکارانی پویا آماده هرگونه اقدامات لازم برای رفع این ویروس از کشور است که بحمداله تاکنون ناجا در انجام ماموریت های خود در این رابطه عملکرد مطلوبی داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی به ماموریت های ناجا در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: ما در تمامی ایام ( ۲۲ بهمن، تاسوعا و عاشورا، اربعین حسینی، انتخابات و ... ) توانسته ایم به خوبی به مردم خدمت رسانی کنیم که انصافا نیروی انتظامی در تمامی ماموریت های محوله طی سال گذشته خوش درخشیده است.

وی گفت: طی سال گذشته با حوادث غیرمترقبه ای همچون وقوع سیل، روبه رو بوده ایم که بحمداله نیروی انتظامی در انجام این ماموریت ها نیز توانست خدمات خوبی به مردم ارائه دهد؛ در این رابطه مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی ) فرمودند: نیروی انتظامی در اتفاقات سیل و انجام ماموریت های خود، خوش درخشید.

سردار اشتری به شیوع ویروس کرونا در کشور و اقدامات نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: بحمداله ناجا در این رابطه اقدامات خوبی انجام داده که برخورد با محتکران و شایعه سازان در فضای مجازی ، کنترل ورودی ها وخروجی های شهرها، پذیرش بیماران در بیمارستان های ناجا، ضدعفونی کردن معابر و ... از جمله اقدامات مطلوب نیروی انتظامی در این ایام بوده است.

وی تصریح کرد: بحمداله نیروی انتظامی در تمامی حوزه ها رشد قابل رضایتی داشته اما باید تلاش کنیم تا به پلیس تراز مدنظر مقام معظم رهبری برسیم.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان از حمایت ها و پشتیبانی های سرلشکر پاسدار محمدباقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، بیست و چهارمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان ، روسا و مدیران ناجا امروز از طریق ویدئو کنفرانس و همزمان در ۱۰۴ نقطه از کشور در حال برگزاری است.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha