جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اسماعیل تدینی اوقاف سمنان

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: فعالیت‌های فرهنگی بقاع متبرکه در بستر فضای مجازی گسترش یافته و در آینده گسترده تر می‌شود.

حجت الاسلام اسماعیل تدینی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و بسته شدن فیزیکی درب حرم های مطهر بقاع متبرکه، یکی از بهترین شیوه های توسعه و ترویج معارف اسلامی و ارائه خدمات فرهنگی توسط بقاع متبرکه، استفاده بهینه از بستر شبکه های اجتماعی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: با توجه به گسترش استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، یکی از اقدامات روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان راهبری بقاع متبرکه به منظور راه اندازی کانال های اطلاع رسانی امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان در فاز اول است.

وی افزود: در راستای بهره مندی بهتر مردم از این فضای ایجاد شده، محتوای خوب از سوی معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه تولید و در اختیار میران کانال ها قرار می گیرد.

حجت الاسلام تدینی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و راه اندازی گروههای تخصصی به منظور تسهیل در دسترسی هیئت امنای بقاع متبرکه و امنای موقوفات و ارائه آسان تر گزارش اقدامات در این فضای ایجاد شده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان امسال استفاده از ظرفیت ۸ روحانی مبلغ مستقر در قم جهت تبلیغ و فعالیت تبلیغی در کانال های منتسب به امامزادگان استان در فضای مجازی است.

همکاری با صدا و سیمای مرکز سمنان و تولید و پخش برنامه های مذهبی و ادعیه از بقاع متبرکه استان از دیگر اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه در ماه مبارک رمضان امسال بود که مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha