سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
معبودی

حوزه/حجت الاسلام معبودی ضمن قدردانی از تلاش های طلاب جهادی، گفت: به کادر درمانی و پزشکان اعلام می کنیم که شما در این شرایط تنها نیستید و طلاب و روحانیون آمادگی کامل دارند در کنار شما کمک رسانی به مردم را ادامه دهند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، در نشستی با مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی در کشور یکی از خواسته های رهبر معظم انقلاب اسلامی است، تحقق این امر منوط به انس جوانان با قرآن کریم است و آن هم نیازمند یک جهاد فرهنگی ازجانب همه اقشار به ویژه مبلغین و روحانیون  است.

وی افزود: می توان با بستر سازی های مناسب و استفاده از ظرفیت عظیم ماه پر برکت رمضان به نحو مطلوبی برای انس جوانان با قرآن کریم بهره برداری کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: برای انس جوانان با قرآن، مبلغین و روحانیون ابتدا استمرار بر قرائت قرآن و درک مفاهیم آن را به جوانان آموزش دهند و در درجه بالاتر بر عمل کردن به مفاهیم قرآن تأکید داشته باشند؛ ماه مبارک رمضان فرصتی مناسبی است برای آمورش قرآن هرچند  که این آموزش به صورت مجازی باشد.

حجت الاسلام معبودی ضمن قدردانی از تلاش های طلاب جهادی، بیان کرد: به کادر درمانی و پزشکان اعلام می کنیم که شما در این شرایط تنها نیستید و طلاب و روحانیون آمادگی کامل دارند در کنار شما کمک رسانی به مردم را ادامه دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین هم از همکاری و همراهی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با مجموعه قرارگاه جهادی حوزه قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha