پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین از تلاش‌های ارزشمند و جهادی نمانیده منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در عرصه های مختلف فرهنگی و همچنین مبارزه با بیماری کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا در دیدار دکتر فاطمه محمدبیگی، منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، گفت: فعالیت های ارزشمند و مخلصانه شما در عرصه فرهنگی و همچنین حضور در مراکز درمانی و معالجه بیماران کرونایی شایسته تقدیر است. 

وی افزود: امیدواریم نمایندگان منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بتوانند تصمیات خوب و شایسته ای در جهت رفع مشکلات مردم و موضوعات مختلف فرهنگی و اقتصادی بگیرند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به سابقه درخشان حوزه علمیه قزوین در کشور، بیان کرد: زمانی حوزه علمیه قزوین پل ارتباطی بین حوزه علمیه مقدس نجف بود ولی متأسفانه از گذشته خود فاصله گرفته است. البته  امروز حوزه علمیه قزوین با حضور در مدارس به فعالیت هایی همچون ارائه مشاوره‌های مذهبی، اقامه نماز جماعت، پاسخ به سؤالات و شبهات دانش آموزان به اجرای برنامه های فرهنگی می پردازند.  

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا  تصریح کرد: مدارس علمیه قزوین با توجه به توسعه قزوین، در مناطق جدید ساخته نشده اند و این موضوع آسیب زا است، به همین دلیل ساخت مدارس علمیه جدید این معضل را برطرف خواهد کرد.  

وی ادامه داد: در منطقه شمال شهر قزوین مدرسه علمیه تأسیس نشده که می توان با کمک خیرین و مسئولان در شمال شهر قزوین مدارس علمیه جدیدی تأسیس کنیم که انجام این مهم می تواند در افزایش کمی و کیفی  برنامه های مدارس علمیه استان تأثیرگذار باشد. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha