جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد بیگی

منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم در دیدار مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: در کارهای فرهنگی از فعالیت های سلیقه ای و جزیره ای پرهیز شود.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، دکتر فاطمه محمد بیگی در دیدار مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: انصافاً طلاب جهادی حوزه علمیه قزوین در مبارزه با بیماری کرونا خوش درخشیدند که جای سپاس و قدردانی دارد.

وی افزود: حضور طلاب در مراکز درمانی و بیمارستان ها باعث تقویت روحیه پرستاران، پزشکان و بیماران شده و این حرکت بازتاب خوب و برکات ارزشمندی به همراه داشت.

منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم به ظرفیت بالای حوزه علمیه قزوین اشاره و خاطرنشان کرد: این مرکز مهم دینی و فرهنگی در استان قزوین از پتانسیل بالقوه و ظرفیت خوبی بر خوردار است که باید با برنامه ریزی دقیق و منظم موانع و مشکلات توسعه و پیشرفت این نهاد را برطرف کنیم.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی دستگاه های مختلف تصریح کرد: ما باید در کارهای فرهنگی از فعالیت های سلیقه ای و جزیزه ای به شدت پرهیز کرده و در راستای عمل به قرآن و روایات ائمه اطهار (ع) برنامه ریزی دقیق، تدریجی و مشخصی داشته باشیم تا به نتایج مثبت برسیم.

دکتر محمد بیگی در ادامه به ارائه برنامه های آتی خود در مجلس شورای اسلامی پرداخت و بیان کرد: تأمین اعتبار اشتغال زایی برای خانواده ها و جوانان، رسیدگی به معضل بیکاری، مبارزه با فساد، حمایت از تولید داخلی، ارتقا سطح استحکام خانواده، سلامت فردی، توجه جدی به حضور روحانیت در مدارس و مراکز علمی در دانشگاه ها از برنامه های جدی من در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم با قدردانی از تلاش جامعه پزشکی و درمانی در کمک به بیماران، تصریح کرد: باید از جامعه پزشکی و مدافعان سلامت که در مبارزه با این بیماری و درمان بیماران در بیمارستان ها سلامتی خود را به خطر انداخته اند تقدیر کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha