جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 900263
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
وزیر آموزش و پرورش

حوزه/ وزیر آموزش و پرورش گفت: حضور همه دانش آموزان در مدارس از هفته آینده با ماسک و دستکش و رعایت فاصله‌های اجتماعی مجاز است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محسن حاجی میرزایی با بیان این که ضدعفونی مدارس تا روز شنبه هفته آینده انجام می‌شود، گفت: حضور همه دانش آموزان در مدارس از هفته آینده با ماسک و دستکش و رعایت فاصله‌های اجتماعی مجاز است.

وی اظهار داشت: دانش آموزانی که سؤال و یا مشکلی با آموزش مجازی و یا تلویزیونی ندارند، ملزم به حضور در مدرسه‌ها نیستند، ولی حضور معلمان در مدارس الزامی است.

حاجی میرزایی تأکید کرد: دانش آموزان پیش دبستانی و استثنایی به دلیل آسیب پذیر بودن در برابر ویروس کرونا اجازه حضور در مدارس را ندارند.

وی همچنین به برگزاری امتحانات دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه اشاره کرد و گفت: امتحانات پایه نهم به علت انتخاب رشته دانش آموزان به صورت حضوری برگزار می‌شود، ولی درباره مجازی و غیرحضوری بودن امتحانات سایر پایه‌های تحصیلی هنوز تصمیم نگرفته ایم.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: درباره بازگشایی آموزشگاه‌های کنکور و زبان از هفته آینده نیز همچنان تصمیم قطعی گرفته نشده است.

حاجی میرزایی افزود: دانش آموزان و خانواده‌ها برای استفاده مجدد از سرویس مدارس باید با مدیران مدارس هماهنگ کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که اینترنت شبکه آموزش «شاد» همچنان رایگان نشده است، گفت: درحال پیگیری هستیم که اینترنت این شبکه آموزشی رایگان شود.

منبع: صدا و سیما

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    0 0
    حضور همه دانش آموزان در مدارس از هفته آینده با ماسک و دستکش و رعایت فاصله‌های اجتماعی مجاز است توی کلاس درس چجوری فاصله اجتماعی را رعایت می کنند؟!!!1