جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تقدیر شهردار قزوین

حوزه/  شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین از تلاش های حوزه علمیه استان در راستای مقابله با کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، مهندس سیاوش طاهرخانی در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان قزوین از تلاش های شبانه روزی قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه استان در گندزدایی و ضد عفونی معابر و خیابان ها و همچنین حضور در مراکز درمانی و بیمارستان ها قدردانی کرد.

وی افزود: اعضای شورای شهر از ابتدای بروز و ظهور این بیماری پیشنهاد تأمین اعتبار برای مبارزه با کرونا را ارائه کردند و تمامی سازمان های شهرداری برای مقابله با این بیماری وارد عمل شدند و تا به امروز در قالب کارگروه سلامت شهرداری فعالیت می کنند.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: تلاش ارزشمند و مخلصانه روحانیت و طلاب قرارگاه جهادی حوزه قزوین در تغسیل اموات کرونایی ستودنی است.

وی ادامه داد: پرسنل سازمان آرامستان ها همچنان با رعایت تمام آیین نامه های بهداشتی و دستورالعمل ها نسبت به دفن بهداشتی و شستشو و تغسیل متوفیان اقدام می کنند که از کار مجاهدانه آنها تقدیر می  کنیم.

طاهرخانی با اشاره به پیشینه درخشان حوزه علمیه قزوین بیان کرد: حوزه  قزوین بزرگان برجسته ای همانند مرحوم آیت الله شالی، مرحوم آیت الله باریک بین، مرحوم آیت الله زرآبادی و دیگر شخصیت های ماندگار را دارد که هر یک از این عزیزان منشأ برکات برای کشور و این شهر بودند. و درحال حاضر نیز بزرگانی همانند حجت الاسلام والمسلمین عابدینی را در این شهر داریم که باید از وجود این عالمان بیشترین بهره را ببریم.

شهردار قزوین اظهار کرد:  به خاطر ارتباط نزدیکی که روحانیت با آحاد مردم دارند به خوبی از مشکلات و آسیب های اجتماعی اطلاع پیدا می کنند و به آنها در حل مشکلاتشان کمک می کنند و نقش روحانیت و حوزه های علمیه در این عرصه بسیار تأثیرگذار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha