چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علی بخشی

حوزه/ حجت الاسلام علی بخشی با اشاره به حضور طلاب و روحانیون حوزه علمیه تاکستان در تغسیل اموات کرونایی، گفت: روحانیت در عرصه های مختلف کنار مردم بوده و خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، مدیر و جمعی از اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) با حضور در آرامستان ها، نسبت به تغسیل اموات کرونایی اقدام کردند. 

حجت الاسلام حمید علی بخشی در حاشیه این برنامه، بیان کرد: تلاش های شایسته نیروهای آرامستان ها در تغسیل و تدفین فوت شدگان کرونا، کاهش آلام بازماندگان جان باختگان بیماری کرونا را در پی دارد.

وی افزود: شاید کمتر کسی این روزها حاضر شود با حقوق های چند برابر فعلی این افراد به این شغل سخت تن بدهد، ولی انسان هایی که هرگز دیده نمی شوند و شاید خودشان هم تمایلی به دیده شدن ندارند. خالصانه این واجب را انجام می دهند.

مدیر مدرسه علمیه تاکستان عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا یکی از بحران هایی است که جهان را در بر گرفته و در دو ماه اخیر شاهد تلاش همه جانبه دستگاه ها و نهادها مختلف در کشور هستیم که تلاش مأمورین تطهیر در آرامستان ها قابل توجه است.

وی ادامه داد: سازمان آرامستان ها به دلیل نوع فعالیت کاری خود یکی از سازمان هایی است که فعالیت در آن به خاطر شرایط روحی مراجعان آن از سخت ترین مشاغل محسوب می شود.

حجت الاسلام علی بخشی با اشاره به حضور طلاب و روحانیون حوزه علمیه تاکستان در تغسیل اموات کرونایی، بیان کرد: روحانیت بارها در عرصه های مختلف در کنار مردم بوده و این افتخار را نیز دارد که با حضور در بیمارستان ها و آرامستان ها به دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داد که همیشه کنار مردم بوده و خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha