پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عابدینی

حوزه/ با حضور نماینده ولی فقیه در قزوین کتاب «کاش برگردی»، خاطرات مادر شهید مدافع حرم، ذکریا شیری رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، کتاب «کاش برگردی» به قلم محمدرسول ملاحسنی، با حضور حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، خانواده شهید شیری و امام جمعه اقبالیه، در منزل شهید شیری در شهر اقبالیه رونمایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در این مراسم اظهار کرد: خوشحال هستیم در این ایام ملکوتی و معنوی، کتاب خاطرات شهید ذکریا شیری به چاپ رسیده است، چرا که این ایام برکات این کتاب را دوچندان می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: شهدا در زندگی و پس از شهادت، منشأ برکت هستند، چرا که با پیروی از قرآن که خداوند آن را کتاب با برکت و کریم نامیده است، زندگی کردند و برای جلب رضای خدا پا در مسیر مبارزه و شهادت گذاشتند.

امام جمعه قزوین با تقدیر از آقای ملاحسنی نویسنده این کتاب، گفت: کتاب «یادت باشد» که در آن زندگی شهید حمید سیاهکلی روایت شده بود، مورد تمجید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و ان‌شاءالله «کاش برگردی» نیز که زندگی شهید مظلومی را روایت کرده است به همان اندازه دیده و اثرگذار خواهد شد.

در این مراسم آقای شعبانعلی شیری، پدر شهید و خانم رقیه آقائی مادر شهید نیز از گردآوری و تألیف کتاب «کاش برگردی» قدردانی کردند و محمدرسول ملاحسنی نویسنده این کتاب، گزارشی از مراحل تألیف و نشر آن ارائه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha