سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نور مگز

حوزه/ بیست و یک هزار و ۲۳۹ عنوان مقاله درباره قرآن کریم از طریق پایگاه نورمگز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه همزمان با فرارسیدن شب نزول قرآن، بیست و یک هزار و ۲۳۹ عنوان مقاله درباره قرآن کریم از طریق پایگاه مجلات تخصصی نور(نورمگز) در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

اسرار و حکمت‌های نزول تدریجی از دیدگاه قرآن، تحریف‌ناپذیری قرآن، قرآن و عرفان از نگاه علامه طباطبایی، نقد تاریخ گذاری قرآن به روایت مویر، سیر و صیرورت از منظر قرآن، نداها و خطاب‌های الهی در قرآن، قرآن و جرم‌انگاری حداقلی، محیط زیست از منظر قرآن کریم، تأملی بر شراب‌های بهشتی و ویژگی آن‌ها در قرآن کریم، گوته در بیکران قرآن و... از جمله مقالاتی است که این پایگاه در اختیار پژوهشگران حوزه قرآن و علوم قرآنی قرار می‌دهد.

گفتنی است: پایگاه مجلات تخصصی نور، بانک اطلاعاتی متنی-تصویری است که در راستای تسهیل و ترویج امر پژوهش، وظیفه شناسایی و عرضه مجلات تخصصی علوم اسلامی و انسانی در فضای مجازی را بر عهده گرفته و به عنوان بزرگترین بانک مقالات علوم اسلامی و انسانی در این فضا شناخته شده است.

همچنین درج هزاران شماره از صدها عنوان مجله تخصصی در قالب موضوعات مختلفی چون: «قرآن و حدیث»، «فلسفه، کلام و عرفان»، «فقه، اصول و حقوق»، «کتابداری و اطلاع‌رسانی»، «روانشناسی»، «اقتصاد»، «هنر»، «مدیریت»، «حقوق»، «علوم انسانی» و... و نیز ارائه مجلات دارای رتبه علمی-پژوهشی و علمی-ترویجی در زمینه علوم انسانی، این پایگاه را به یکی از مهمترین بانک‌های اطلاعات مجلات در زمینه علوم اسلامی و علوم انسانی تبدیل کرده است.

جستجوی ساده و پیشرفته با دامنه‌های مختلف، مطالعه مجلات، دانلود مقالات دلخواه با فرمت pdf، دسترسی به بانک اطلاعات صاحبان آثار، نقد مقاله‌های مجلات و مشاهده نقدهای دیگران و... از جمله قابلیت‌هایی است که کاربر با عضویت در پایگاه نورمگز می‌تواند از آن‌ها بهره‌مند گردد.

لازم به ذکر است: علاوه بر امکان دسترسی به این مقالات بر روی پایگاه نورمگز، کاربران و پژوهشگران با دریافت و نصب نسخۀ اندرویدی نورمگز نیز می‌توانند از این مقالات قرآنی و سایر مقالات و مجلات تخصصی این پایگاه در کنار امکانات متنوع پژوهشی بر روی تلفن همراه یا تبلت خود بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha