پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نظری پور

حوزه/ مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در جمع بانوان فرهیخته استان، گفت: سبک زندگی اسلامی که با ذات و سرشت انسان ها سروکار دارد می تواند بهترین راهگشا برای سلامت افراد و خانواده باشد، به شرط آنکه مبانی استخراج شده آن در قالب های نوین و جذاب برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، بتول نظری پور در جمع بانوان فرهیخته استان قزوین، ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، گفت: بانوان در بحث رزمایش همدلی مؤمنانه پیشگام بودند و  فعالیت هایشان در این زمینه به خوبی مشهود بود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع سلامت خانواده گفت: دست یابی به جامعه سالم در گرو سلامت خانواده و دست یابی به خانواده سالم در گرو سلامت تک تک اعضاء خانواده است و یکی از عوامل موثر در سلامت اعضاء خانواده برقراری ارتباط مطلوب بین نسل ها و اجرایی کردن سبک زندگی اسلامی است.

نظری پور اظهار کرد: اولین تأثیرات محیطی که فرد دریافت می کند از محیط خانواده است و به این ترتیب خانواده پایه گذار بخش مهمی از سرنوشت انسان بوده و در تعیین سبک و خط مشی زندگی آینده و عملکرد افراد در آینده نقش مهمی برعهده دارد.

وی به نقش مهم حوزه های علمیه در تبیین سبک زندگی اسلامی در جامعه اشاره و بیان کرد: امروز حوزه های علمیه و  روحانیت مطمئن ترین منبع برای استخراج سبک زندگی دینی و ارائه آن به نهادها هستند.  

 مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: سبک زندگی اسلامی که با ذات و سرشت انسان ها سروکار دارد می تواند بهترین راهگشا برای سلامت افراد و خانواده باشد، به شرط آنکه مبانی استخراج شده آن در قالب های نوین و جذاب برای نسل جوان تبیین شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha