شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام فائزی ، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام فائزی، از توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های محروم خبرداد و گفت: إن‌شاءالله این بسته‌ها به ترتیب اولویت در اختیار خانواده‌های کم برخوردار قرار خواهند گرفت، که اولویت اول نیز با زنان سرپرست خانوار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام فائزی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در رابطه با اقدامات این اداره پیرامون رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه، اظهارداشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه، إن‌شاءالله تا پایان ماه مبارک رمضان، بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و فقرا در سراسر استان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی با همکاری و مشارکت گروه‌های جهادی و مؤسسات خیریه جمع آوری شده‌اند، گفت: توزیع بسته‌ها از سوی متولیان بقاع متبرکه خواهد بود و إن‌شاءالله به ترتیب اولویت در اختیار خانواده‌های کم برخوردار قرار خواهند گرفت، که اولویت اول نیز با زنان سرپرست خانوار می‌باشد.

حجت‌الاسلام فائزی، با بیان اینکه بیش از یک ماه است که کارگاه تولید ماسک و دستکش در حرم علی‌ابن‌مهزیار اهوازی فعال است، تصریح کرد: بانوان جهادی اهواز در دو شیفت صبح و بعد از ظهر مشغول به کار هستند و پس از اتمام هر شیفت، محصولات تولیدی بسته‌بندی و آماده به ارسال می‌شوند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در پایان اظهارداشت: کلیه افرادی که در کارگاه تولید ماسک و دستکش حرم علی بن مهزیار حضور دارند، به‌صورت کاملاً رایگان و جهادی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha