سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 900797
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
شجاعی

حورزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) سپاه قزوین در مرحله دوم توزیع ۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا تصریح کرد: همدلی و حس نوع‌دوستی ویژگی بارز مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام شجاعی در مرحله دوم توزیع ۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا، گفت: منویات راهگشا و حکیمانه امام خامنه ای مثل همیشه چراغ راه ولایتمداران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) سپاه قزوین افزود: نیروهای مسلح، بسیج و مردم در عرصه های مختلف در صحنه حاضر بوده اند و در ایام شیوع بیماری کرونا هم خدمات ارزنده ای را از خود به نمایش گذاشته اند.

وی ادامه داد: هر جا نیاز به حضور بسیج باشد خالصانه و با اقتدار ورود پیدا کرده و در بسیاری از حوادث بسیج گره گشای مشکلات کشور بوده است.

حجت الاسلام شجاعی عنوان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور همگان شاهد بودند که بسیجیان با همراهی خیرین و گروه‌های جهادی در راه مبارزه با این ویروس به میدان آمدند و با ضدعفونی معابر، تولید ماسک، توزیع اقلام بهداشتی و کمک به نیازمندان خدمات ارزنده را ارائه داده اند.

وی با بیان اینکه همدلی و حس نوع دوستی ویژگی بارز مردم ایران است، عنوان کرد: رزمایش کمک مؤمنانه اقتدا کردن به مولایمان حضرت علی(ع) و زنده کردن سنت اهل بیت(ع) است و می تواند برکات ماندگاری در تاریخ میهن اسلامی ما داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha