شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نوری همدانی

حوزه/ در این شبهای بافضیلت که شبهای توبه و بازگشت است اولین خواسته ما از خداوند متعال فرج مولایمان حضرت بقیة الله الاعظم امام عصر عجل الله تعالی فرجه باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،‌ متن پیام حضرت آیت الله نوری همدانی به مناسبت شبهای قدر به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
باعرض تسلیت شهادت مولای متقیان امیرمؤمنان علی علیه السلام به همه محبان آن حضرت، لازم می دانم در این ایام لیالی قدر مطالبی را به عرض برسانم.
آنچه مسلم است امروز بشریت بیش از هر زمان دیگری نیازمند معنویت است و نبود یک منجی عدالت گستر را احساس می کند.
لذا در این شب های بافضیلت که شبهای توبه و بازگشت است اولین خواسته ما از خداوند متعال فرج مولایمان حضرت بقیة الله الاعظم امام عصر عجل الله تعالی فرجه باشد، اوست که می تواند با اراده الهی و اذن خداوند قادر متعال به تمام بی عدالتی ها و ظلم ها و نابرابری ها پایان دهد و طومار ظلم و ستم را درهم بپیچد.
اوست که امید بشریت است تا عباد صالح خدا حاکمیت را در تمام زمین عهده‌دار شوند.
امروز دردهای فراوانی از ظلم به مظلومان در کشورهای مختلف همانند سوریه و بحرین و یمن تا مردم مظلوم فلسطین که توسط جبارانی همانند آمریکا و رژیم جعلی و صهیونیستی و ایادی آنان درحال انجام است، احساس می شود و دردناک‌تر از همه سکوت مجامع بین المللی و کشورهای به ظاهر اسلامی است در این ایام باید برای همه مظلومان دست به دعا برداریم.
امروز بشریت درحال مبارزه با یک بیماری است که تقریباً کل جهان را دربرگرفته و مردم فراوانی درگیر آن هستند که باید در این شبهای استجابت دعا و نزول قرآن کریم، دست به دعا برداریم تا سایه این بیماری از همه بشریت برداشته شود و شفای تمام بیماران را از خداوند متعال بخواهیم و برای همه خدمت‌گزاران خصوصأ خادمان عرصه سلامت که شبانه روز مشغول خدمت هستند، آرزوی موفقیت و سلامت نماییم.
و نکته پایان همدلی و همراهی و کمک به همدیگر را از یاد نبریم و نیازمندان و اقشارکم درآمد جامعه را دریابیم و مسئولان محترم نیز تا توان دارند به کمک مردم بزرگ و متدین و صبور کشورمان بشتابند تا ضعف اقتصادی پیش آمده بیش از این فشار وارد نکند و ان شاءالله باعنایت پروردگار متعال و کمک یکدیگر و توسل به حضرات معصومین علیهم السلام و رعایت تمام نکات بهداشتی بتوانیم از این مشکلات عبور نمائیم
ملتمس دعا.
حسین نوری همدانی
بیست رمضان المبارک ١٤٤١

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha