جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 901358
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس

حوزه/ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس با اشاره به اقامه نماز عید فطر در سطح استان، گفت: در اطلاعیه اولیه‌ای که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شده است، فعلاً تصمیمات اولیه برای عید فطر این است که نماز عید در مساجد محلات با جمعیت کم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شود.

حجت‌الاسلام والمسملین حسین ملک‌مکان در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به اقامه نماز عید فطر در سطح استان اظهار داشت: در اطلاعیه اولیه‌ای که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شده است، فعلاً تصمیمات اولیه برای عید فطر این است که نماز عید در مساجد محلات با جمعیت کم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شود.

وی در ادامه با تصریح اینکه به دلیل شیوع کرونا، اقامه نماز عید فطر را به‌صورت اجتماع‌ بزرگ مانند سال‌های گذشته در یک نقطه خاص نخواهیم داشت، اضافه کرد: مردم می‌توانند در مساجد محلات و فضاهای باز با رعایت مسائل بهداشتی نماز عید فطر را اقامه کنند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس، وضعیت اقامه نمازهای روز جمعه در فارس را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: اقامه نماز جمعه در شهرها و نقاط مختلف استان مطابق با لیستی است که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ می‌شود که در آخرین ابلاغ این ستاد شهرهایی که وضعیت سفید داشتند مشخص شده بود.

وی در پایان گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا هر دو هفته یک بار وضعیت شهرها و مناطق کشورمان را بررسی می‌کند و اگر وضعیت شهرها تغییر کرده باشد، لیست شهرهایی که به وضعیت سفید پیوسته‌اند را اعلام کرده تا بتوان نماز روز جمعه را در آن‌ها اقامه کرد، فعلاً نماز روز جمعه در ۲۷ شهرستان و ۴۷ نقطه استان فارس اقامه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha