پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
471 شهرک نشین صهیونیستی هفته گذشته به مسجدالاقصی یورش بردند

حوزه/ رئیس شورای علمای شیعه شهر غزنی گفت: اگر مسلمانان می‌خواهند عزت داشته باشند و دیگر به مقدسات آنان توهین نشود و در چنگال صهیونیسم نباشند، باید وحدت عملی داشته باشند و از اختلاف دوری کنند.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام والمسلمین اصغری، رئیس شورای علمای شیعه شهر غزنی گفت: اگر مسلمانان می‌خواهند عزت داشته باشند و دیگر به مقدسات آنان توهین نشود و در چنگال صهیونیسم نباشند، باید وحدت عملی داشته باشند و از اختلاف دوری کنند.

به گزارش آوا رئیس شورای علمای شیعه شهر غزنی از از همه مسلمین خواست که روز قدس را زنده و گرامی بدارند و اجازه ندهند که قدس فراموش شود و افزود: اگر کشورها و مردم مسلمان اتحاد داشته باشند، هیچ قدرتی حریف اسلام نخواهد شد و همه مقدسات در اختیار خود ما قرار خواهد گرفت.

وی بابیان اینکه امام خمینی (ره) بیدارگر بزرگ در جهان اسلام نیز، وحدت را رمز پیروزی در برابر دشمنان اسلام می‌دانست و خواهان وحدت و یکپارچگی امت اسلامی بود افزود:  امام خمینی (ره) این شخصیت عزیز روزی را برای وحدت مسلمین و بازگشت امید به عنوان روز قدس نام‌گذاری کرده است ، تا در این روز مسلمانان با اعتراضات خود، به دشمنان اسلام بفهمانند که مسلمین قدس را فراموش نکرده‌اند و روزی آن را آزاد خواهند کرد. 

همچنین مولوی حاجی محمد از علمای ولایت غزنی در مورد رهایی قدس از اسرائیل گفت: بدون وحدت و یک‌پارچگی مسلمین آزادی قدس ممکن نیست، پس لازم است که همه مسلمانان جهان یک‌صدا برای رهایی قدس از چنگال صهیونیسم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه  قدس قبله‌ی اول مسلمین و مورد توجه برای همه‌ی ما می‌باشد، افزود: آزادی قدس آرزوی هر مسلمانی است، ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا تلاش کرد که با اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و یهود، مسلمانان را از آزادی آن ناامید کند، اما مسلمانان ناامید نشده‌اند و در تلاش آزادی آن بوده و هستند و ان شاءالله روزی آزاد خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha