شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ائمه جمعه در روز قدس

حوزه/ رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر از انتشار اولین فراخوان استانی آثار هنری «قدس آزاد» به مناسبت روز جهانی قدس و حمایت از آرمان های ملت فلسطین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، امید پارسایی فر، دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت هنری هنرمندان استان عنوان کرد: هنرمندان استان دارای ظرفیت های هنری والایی هستند که مفاهیم متعالی مربوط به قدس شریف را می توانند در عرصه های هنری به خوبی جلوه گر سازند فلذا از این توانمندی برای خلق آثار ارزشمند استفاده خواهد شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه امید است اولین دوره فراخوان با استقبال و آثار ارزشمند هنرمندان برگزار شود، افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته، این فراخوان به صورت سالانه منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به محورهای موضوعی این فراخوان، اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس، همبستگی و وحدت ملی، مسلمانان و کشور فلسطین، مقاومت و بیداری اسلامی، شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان شهید راه آزادسازی قدس و مدافعان حرم از موضوعاتی است که هنرمندان می توانند با توجه به آنان ارسال اثر کنند.

پارسایی فر با اشاره به نوع آثار ارسالی خاطرنشان کرد: هنرمندان می توانند آثار خود را به صورت شعر، داستان، دل نوشته، پوستر، کاریکاتور و موشن گرافیک ارسال کنند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر  گفت: مهلت ارسال اثر در اولین فراخوان «قدس آزاد» تا ۱۰ خرداد ماه ۹۹ تعیین شده است و شرکت برای همه هنرمندان آزاد است و هر هنرمند در هر بخش می تواند حداکثر ۳ اثر ارسال کند. همچنین محدودیتی در سبک ها و قالب های هنری آثار ارسالی وجود ندارد و به نفرات برگزیده جوایز ارزنده تعلق می گیرد.

پارسایی فر افزود: هنرمندان آثار ارسالی را به همراه نام کامل هنرمند، تخصص هنری، تلفن همراه، آدرس دقیق پستی، بیوگرافی هنرمند و عکس هنرمند از طریق پست الکترونیکی artbushehr۱۰@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha