جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
الدرس القرآني التاسع عشر؛ وَجَحَدُوا بِهَا وَاسْتَيْقَنَتْهَا أَنفُسُهُمْ ظُلْمًا وَعُلُوًّا

حوزه/ جلسات آنلاین تفسیر قرآن کریم با محوریت تفسیر سوره مبارکه حجرات ویژه طلاب جامعةالزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیده زهرا حسینی، عنوان کرد: اداره قرآن و حدیث با همکاری واحد فرهنگی تربیتی مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری، جلسات آنلاین تفسیر سوره مبارکه حجرات را در ماه مبارک رمضان برگزار کرد.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعةالزهرا علیهاالسلام گفت: آشنایی علمی و تخصصی با تفسیر آیات نورانی قرآن کریم یکی از مهمترین مباحثی است که طلاب و دانش‌پژوهان حوزوی باید برای آموختن و مطالعه و کسب مهارت درآن برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

حسینی افزود: از آنجا که طلاب می‌بایست مروج ارزش‌های قرآنی در جامعه باشند، لازم است بیش از دیگران با قرآن انس داشته و در آیات نورانی آن تفکر و تدبر کنند؛ چرا که  پیشرفت و موفقیت طلاب در گرو انس و آشنایی هرچه بیشتر آنها با آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت علیهم‌السلام است.

وی تصریح کرد: از آنجا که ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای فراگیری مفاهیم و معارف تعالی‌بخش قرآن کریم است، اداره قرآن و حدیث به منظور ارتقای سطح علمی و معرفتی طلاب، طبق معمول هر سال، برنامه جلسات تفسیر قرآن کریم را با همکاری مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری برگزار کرد.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعةالزهرا علیهاالسلام بیان داشت: طلاب در این جلسات از محضر حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین شفیعی دارابی، مدیر گروه علمی تفسیر و علوم قرآن جامعةالزهرا علیهاالسلام بهره مند شدند.

حسینی یادآور شد: این جلسات از روز سوم ماه مبارک رمضان با محوریت تفسیر سوره مبارکه حجرات هر روز از ساعت ۱۱ الی ۱۲ آغاز شد و تا پایان این ماه شریف ادامه خواهد داشت.

وی در پایان عنوان کرد: طلاب جهت ورود به این جلسه مجازی می‌توانند از طریق لینک http://adobe.vujz.ir/quran اقدام کنند و از فرصت ارزشمند باقی مانده این ماه بهره مند شوند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha