جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کمک مومنانه

حوزه/معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از جمع آوری ۲ میلیارد ریال کمک های مومنانه به همت حوزه خواهرانپ استان خبر داد.

سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد  با اشاره به اینکه این کمک ۲ میلیارد ریالی با اعلام رزمایش مواسات به فرمان مقام معظم رهبری بصورت نقدی و غیر نقدی در مدارس علمیه خواهران استان جمع آوری شده است، گفت: این کمک ها از زمان آغاز رزمایش تاکنون برای نیازمندان و آسیب دیدگان مشاغل متضرر از ویروس کرونا جمع آوری و در بین اقشار آسیب پذیر توزیع شده است . 

وی با بیان اینکه در رزمایش مومنانه قریب به ۳۰۰ نفر از طلاب، اساتید و خواهران مبلغه حضور داشته اند، بیان داشت: جمع آوری اقلام از جمله مواد غذایی خانوارها، مساعدت مالی نقدی، توزیع اقلام بهداشتی از جمله مواد ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش، ارائه مشاوره های بهداشتی و امید بخش، توزیع گوشت قربانی بین خانوارها و همچنین فعالیت مبلغان در فضای مجازی از جمله مهمترین اقدامات است . 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه خواهران مبلغ استان لرستان همگام با سایر نیروهای جهادی آماده خدمت رسانی مستمر به همنوعان خود هستند، گفت: اهدای بسته های حمایتی بصورت هدایای نقدی و غیر نقدی ادامه خواهد داشت و رزمایش همدلی و احسان و نیکوکاری همچنان برقرار است . 

عزیزی در پایان خاطر نشان کرد: امید می رود اهدا بسته های خیران نیک اندیش به همنوعان خود ادامه یابد تا شاهد همدلی و اتحاد بیشتر مردم ایران اسلامی در رزمایش مواسات باشیم . 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha