جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام احد عبداللهی مدیر جدید حوزه علمیه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: کیفیت محوری مهم‌ترین ملاک جذب افراد برای تحصیل در حوزه های علمیه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی امروز در جلسه شورای آموزش حوزه علمیه استان برگزار شد، با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت اصول بهداشتی تبلیغات و اطلاع رسانی تنها در فضای مجازی صورت گرفته است و تبلیغات حضوری و منابر نداشته ایم، گفت: باید در این راستا برای جذب بیشتر افراد برنامه ریزی های منسجم و هدفمند تا پایان ثبت نام صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مدیران و اساتید مدارس علمیه استان در مدارس مستقر هستند و در خصوص ثبت نام و نحوه پذیرش به افراد علاقه‌مند مشاوره های حضوری را ارائه می دهند، افزود: علاقه‌مندان ورود به حوزه علمیه می توانند تا ۲۰ خردادماه ثبت نام خود را انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت ها برای جذب حداکثری ورود افراد به حوزه های علمیه استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت تبلیغی در فضای مجازی توسط ائمه جمعه و جماعات، بسیج، آموزش و پرورش و سایر نهادها از جمله راهکارهای مؤثر برای جذب افراد مؤمن، ولایی و مستعد برای ورود به حوزه علمیه است.

در ادامه، معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه امتحانات پایان ترم طلاب نیز در بازه زمانی ۱ تا ۲۰ تیرماه برگزار خواهد شد، گفت: امتحانات به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله زمانی دو روز در میان برای هر امتحان، برگزار خواهد شد تا طلاب برای رعایت اصول بهداشتی مجبور به اسکان در مدارس و حجرات نباشند.

حجت الاسلام سید محمدباقر موسوی در پایان یادآور شد: امتحانات غیرحضوری اسفندماه طلاب حوزه علمیه لرستان نیز به صورت مجازی در حال برگزاری است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha