سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تفاهم نامه حوزه های علمیه خواهران و برادران لرستان

حوزه/ با هدف حمایت از آثار برتر تحقیقی و پژوهشی طلاب خواهر و برادر مدارس علمیه لرستان، تفاهم نامه همکاری مشترک بین حوزه های علمیه این استان منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، در جلسه هم اندیشی حوزه های علمیه خواهران و برادران استان لرستان که امروز در مدیریت حوزه استان برگزار شد در خصوص چگونگی برگزاری جشنواره های استانی علامه حلی(ره)، اجرای طرح های مشترک پژوهشی حوزه های خواهران و برادران و شناسایی استعدادهای برتر تحقیقی پژوهشی طلاب بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص ارسال مقاله به چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره)  اعلام شد که امسال تعداد آثار رسیده طلاب به دبیرخانه جشنواره استانی علامه حلی(ره) رشد داشته، به گونه ای که طلاب پژوهشگر خواهر و برادر استقبال خوبی از این جشنواره داشته اند و مراسم اختتامیه جشنواره هم با معرفی آثار برتر اواخر خردادماه جاری برگزار خواهد شد.

 چاپ مجله علمی پژوهشی مشترک  حوزه های علمیه خواهران و برادران لرستان با هدف حمایت از آثار منتخب تحقیقی و پژوهشی طلاب و برگزاری همایش دوره تخصصی پژوهشی کتاب و پایان نامه نویسی با هدف ارائه روش‌های نوین خلق آثار پژوهشی از مصوبات جلسه بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha