جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حاج علی اکبری

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: مجاهدت مردم استان لرستان در تمامی صحنه های نظام جمهوری اسلامی اسلامی ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان، از مجاهدت مردم انقلابی لرستان در همه مقاطع انقلاب اسلامی تشکر کرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، مردم لرستان را شایسته خدمات گوناگون دانست و افزود: امیدواریم با یاری خداوند و پیگیری همه جانبه و توجه مقامات مسئول شاهد تحول افزون‌تری در لرستان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد هم در این دیدار گزارشی از نهاد نماز جمعه و اجلاسیه ائمه جمعه استان ارائه داد.

وی به حضور فعال ائمه جمعه استان در کنار ائمه جماعات مساجد، بسیج، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، هیئت‌های مذهبی، خیرین و نیکوکاران و سازمان ها و نهادهای دولتی و همه مردم، در عرصه مبارزه با ویروس کرونا و اجرای رزمایش مواسات اشاره و آن را قطعه‌ای کم نظیر در تاریخ لرستان قلمداد کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان، خواستار توجه بیشتر مقامات مسئول در سطح ملی و کشوری برای رفع مشکلات استان گردید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha